Keskustelupalstan aikataulut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olet keskustelupalstan aikataulusta? Onko mielestäsi hyvä, että ilta yhdeksän jälkeen foorumiin ei voi enään kirjoittaa? Onko aika liian aikainen? Olisiko ilta kymmenen tai yksitoista parempi?

(Pahoittelen jos samanlainen aihe on jo otettu ennen esille)

Sivut

Kommentit (27)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omituinen käytäntö, että sivuilla on ns. aukioloajat. Normaalistihan foorumit ovat toiminnassa 24/7. Itse ehdin usein kirjoitella vasta yhdeksän jälkeen, jolloin se on jo täällä myöhäistä. Ilmeisesti tämä käytäntö johtuu nuoremmista kävijöistä, ettei yöllä mahdollisesti tullut roska "vahingoittaisi heidän kehittyvää psyykettään" tms.

Vierailija

On ihan hyvä, että on toi aikataulu. Se helpottaa moderaattorien työtaakkaa kun osa ihmisistä ei ole vieläkään lukenut keskusteluohjeita, ja puhuvat puuta heinää täällä, vaikka tarkoitus on keskustella asiallisesti ja akkarista ja muuhun akkariin liittyvästä.

Vierailija

hernesti kirjoitti:Vois olla auki vaikka 24/7. Mun mielestä on ihan tyhmää et tänne ei voi kirjottaa yheksän jälkee.

Samaa mieltä, pitäis olla kokoajan auki. :^)

Vierailija

Juuri olin tulossa kirjoittamaan mielipiteeni, mutta näemmä _wonderlust_ oli kirjoittanut juuri samat asiat kuin minunkin oli tarkoitus.

Harvinaista, että olen täällä tähän aikaan. Useimmiten aikaa riittää tuhlattavaksi täällä oleskeluun vasta yhdeksän jälkeen, jolloin joudun tyytymään pelkkään viestien lueskeluun. Ihmettelen, mistä nämä aikaolot sitten johtuvat. Keskustelun valvonnastako? Vastaako siitä vain AA:n toimitus? He voisivat työllistää joitakin vapaaehtoisia luottohenkilöitä valvomaan keskustelua, jos siitä kiikastaa.

Jos aikataulu johtuu siitä, että viestien taso laskee 21-8 välisenä aikana, niin en ole kyllä samaa mieltä. Ehkä joillakin tapauksilla kahdentoista jälkeen, mutta eipä niinkään oikein.

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:On ihan hyvä, että on toi aikataulu. Se helpottaa moderaattorien työtaakkaa kun osa ihmisistä ei ole vieläkään lukenut keskusteluohjeita, ja puhuvat puuta heinää täällä, vaikka tarkoitus on keskustella asiallisesti ja akkarista ja muuhun akkariin liittyvästä.

Olen muuten samaa mieltä, mutta aikaa voisi aamusta muuttaa. Joskus olen herrännyt aamukuudelta, ja on tylsää kun ei päässyt keskustelemaan.

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:Se helpottaa moderaattorien työtaakkaa

Näin, tämähän tässä taitaa olla ideana. Kyllähän tämä näinkin pelittää, vaikka ite edustankin yökukkujia,jotka pääsevät koulusta liian usein illalla ysin tai kasin maissa ja sitte suunnistavat koneelle. Tosin modet voisivat mielestäni puuttua keskusteluihin rohkeamminkin (aikataulujen mukaan, apropoo). Samoista aiheista on monia keskusteluja, ei muuta ku lukkoon ja sitte poistoon vaan. säilyis luettavuus vielä nykyistäkin parempana.

Vierailija

Ne voi olla mun mielestä 7-23 auki kun mä herään kaheksalta ja sit mä syön aamupalan ja pelaan vähän aikaa gta3 tai jotain muuta peliä ja lähän kouluun ja kun pääsen koulustä syön jotain ja meen kavereille a onhan mulla harrastuksia niin enhän mä mitenkään kerkee joka paikkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat