Kuka on Tupun,Hupun ja Lupun isä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin kertokaa kuka se on. mä en tiiä. sitä ei oo jaksoissa usein ainakaan.

mä en ainakaan oo nähny sitä. mun kaveri sano et se oli jossain ruotsalaisessa akkarissa.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Täysi mysteeri. Kerrotaan kuitenkin, että se olisi Don Rosan mukaan Iineksen veli. Jos tässä laukaisisin ilmoille yhden nimiehdotuksen, se olisi vaikka... Harri Ankka

Vierailija

M.U.K.!!!!!!!!!!!! kirjoitti, että Tupu, Hupu ja Lupu ovat Akun veljen poikia, mutta minun siskoni sanoo, että ne ovat Akun siskonpoikia. Siis ovatko ne Akun siskon vai veljenpoikia?

Vierailija

Oikeastaan.. ankanpojilla ei ole isää. Sukupuussa, jonka olen nähnyt, ei ole muuta kuin niiden äiti. Kyllä isäkin näkyy, mutta siinä lukee vain Ankka, ja sen kuvan päällä on lintu (siinä on siis Akun pään näköinen ja lintu siinä päällä)

Vierailija

M.U.K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:se on akun veli joka lähetti pojat akun luo kun häneen törmäsi raketti

se on kyl akun sisko

Vierailija

kukaan ei sitä taida tietää. mä ite tiiän sen vaan et sen tuolin alla oli raketti ja se räjähti ja se joutu sairaalaan, muuta en tiiä :D

Vierailija

Ankanpoikien isän tuolin alla räjähti jonkinmoinen raketti, ja hän joutui sairaalaan. Kukaan ei tunne häntä, joten on aika mahdotonta että häntä olisi nähty missään ruotsalaisessa akkarissa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat