Kumpi on parempi: Vicar vai Cavazzano

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

omasta mielestäni Cavazzano on parempi koskA sen piirrostyyli on tosi hyvä

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Pidän enemmän Vicarin tyylistä, italialaistyyli ei ole niin mieleinen minulle, ankat voivat kyllä olla ihan söpöjä, mutta Cavazzanon koneista, autoista ja muista taustahommista en oikein pidä. Vicar on taitava piirtäjä ja hänellä on sopivasti yksityiskohtia.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:omasta mielestäni Cavazzano on parempi koskA sen piirrostyyli on tosi hyvä

Voi kaamea, minkälaisen aloitusviestin olen mennyt kirjoittamaan!

Molempien piirrostyylit ovat todella hyviä. Tosin Cavazzano on vähän parempi, Cavazzano on listaillani sijalla 1, kun taas Vicar on 2. sijalla.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen aina pitänyt Vicar:n tyylistä paljonkin ja hän on minun parhaiden piirtäjien epävirallisessa ja joustavassa listassa jossain ~10 sijan hieman paremmalla puolella. Mukavaa luettavaa nuo Vicar piirrokset.

Cavazzano sitten taas on selvästi, selvästi alempana listalla, hänen sarjat on vain jotenkin hieman outoja ja tylsiä. Piirrostyyli ei vedä vertoja Vicarille. Cavazzano ei ole huonoimpia tekijöitä, mutta ei siis lähellekään parhaimpia.

(Jälleen lisään vielä tuon yleisesti ottaen vertailun, ainahan ne sarjojen tasot vaihtelevat jonkin verran.)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat