Leijona kuningas

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Leiona kuningas teistä hyvä?Mä tykkään siitä ja oon kattonu sitä pienestä asti.Se on hyvä klassikko.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ne on aivan ihania, ku se on surulinen ja hauska ja vähän romantinen mut ei liikaa sit ne musikiikit on hauskoja ainakii ne sanotukset mut mun mielest ne kaikki kolme on ihan parhait elokuvii.. <3

Vierailija

Mahtava elokuva sekä klassikko! Disneyn parhaimmistoa! Eikä ihme, elokuvahan on Oscar-voittaja! Elokuvassa on myös ihania lauluja, ja piirrosjälki on upeaa. :))

Pakko vielä viilata pilkkua ja sanoa, että Leijonakuningas tulee yhteen ;)))

Vierailija

Suosikkini.

Joskus pienenä se jopa pelotti, mutta kun katsoin sitten vähän vanhempana, siitä tuli suosikkini.

Renkkasin sitä samaa videota alusta loppuun.

Ei ole kuitenkaan pitkään tullu katottua...

Vierailija

Mun lempielokuva :) Ja kaikki on niin viimeisen päälle mahtavaa, laulut ja äänet ja kaikki. Ei tosiaan ihme miksi on maailman suosituin ja menestynein animaatioelokuva!

Vierailija

Lempielokuvani. Mainiot laulut, hyvin piirretty ja päähän jäävät hahmot. Eikä unohdeta hyviä kohtauksia, kuten Mufasan kuolema, alkukohtaus ja taistelukohtaus.

Vierailija

Lainaus:
RE:Leijonakuningas

93Hurtta93 - 28.03.08 04:15 (ID 18259) Leijonakuningas on mun suosikki Disneyklassikko! Se on niin hieno tarina sekä muutenkin hyvä toteutus ja hyvin dubattu suomeksi. Meillä oli se videolla, mutta eipä oo enää, kun videolaitteet meni rikki. :( Pitää hankkia se DVD: lle

Se on myös minun suosikki Disneyklassikko!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat