Kumpi on parempi piirtäjä Carl Barks vai Romano Scarpa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Carl Barks on parempi

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

TOP 10 Piirtäjä/Käsikirjoittaja:

1.Carl Barks

2.Don Rosa

3.Frank Jonker

4.Al Taliaferron

5.Giorgio Cavazzano

6.Vicar

7.Tony Strobol

8.Romano Scarpa

9.Marco Rota

10.May Heymans

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vertailussa on 2 hyvää Ankka piirtäjää. Carl Barks on minusta paras piirtäjä (ja käsikirjoittaja), joten luonnollisesti parempi, kuin Scarpa, joka on kuitenkin mielestä yksi parhaimmista piirtäjistä.

Barks varsinkin vaan on sitä jotain (niinkuin joskus aiemminkin olen todennut) sitä vanhan ajan Ankkaa ja tarinat ovat piirroksen sekä käsikirjoituksen suhteen ilo silmälle.

Scarpasta myös tykkään hyvin piirrettyjä tarinoita jne. Mutta ei tosiaan kuitenkaan Barksille vedä vertoja, vaikka hyvä Ankka piirtäjä onkin.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Kielo kirjoitti:Carl Barks on munki mielestä parempi.

<br />

Niin onkin

hmm carl barks on kyllä minun mieleen mutta onko sinun mielestäsi mutta ottaisitko selvää että onko cavazzannossa ja scarpassa jotain samaa katso ankka tv:stä! 1:kköseltä

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Romano Scarpa toki. Huom! Koskee vain piirrosjälkeä. Barksin käsikirjoitukset ovat parempia kuin Scarpan.

AKU! KÄY NUKKUMAAN ÄLÄ SELITÄ!!! enÄÄÄÄÄÄ!

Vierailija

tota...... no maku asioista ei voi kiistellä mutta öö romano scarpa on mun mieleen selvempiä ne sarjakuvat mutta barks on älyttömän hyvä piirtämään ihmiset ei tapella tämmösistä asioista älkää ottako henkilö kohtasesti

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat