onko bernado hyvä piirtäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ei todellakaan

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minä en kyllä pidä hänen tyylistään. Minusta hän on huonoimpia piirtäjiä, mutta enpä nyt rupea ketään haukkumaan. Pullistelevat hahmot ovat tuttua jälkeä.

Vierailija

Kaikkein surkein piirtäjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Bernado on hyvä piirtäjä. Osaatko itse piirtää paremmin.

En tajua miksi kaikki häntä haukkuvat vaikka hänellä on tyyli jonka tunnistaa helposti. Ja eihän bernado voi olla huonoin piirtäjä mitenkkään. Hakekaapa muurahainen ja bernado ja katsokaa kumpi piirtää paremmin? Kumpikohan? Jos teette tämän niin sitten teidän pitää myös hakea se murkku sekä bernado. tai ottakaapa te kahdestaan se kisa.

Vierailija

Mä en pidä bernadón piirostyylistä. Hahmot todellakin näyttävät pullistelevilta, niin kuin Otto94 sanoi. Hahmot näyttävät myös samanaikaisesti jokseenkin valahaneilta.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Bernado on hyvä piirtäjä. Osaatko itse piirtää paremmin.<br />

En tajua miksi kaikki häntä haukkuvat vaikka hänellä on tyyli jonka tunnistaa helposti. Ja eihän bernado voi olla huonoin piirtäjä mitenkkään. Hakekaapa muurahainen ja bernado ja katsokaa kumpi piirtää paremmin? Kumpikohan? Jos teette tämän niin sitten teidän pitää myös hakea se murkku sekä bernado. tai ottakaapa te kahdestaan se kisa.

Aivan, hän piirtää parempia ankkoja kuin suurin osa teistä. Käykääpä galleriassa, parhaimmat työt siellä on yleensä kopioituja. Piirtäkää itse paremmin.

Muka surkein piirtäjä, lyönpä vetoa ettei ketään teistä osaa piirtää yhtä hyvin, ja mallista tai läpipiirtämistä ei lasketa.

Kyllä hänestä todella monet pitävät, vaikka ehkä te ette pidä hänen ankoistaan. Miksi hän muuten piirtäisi ankkaa jos hänestä ei kukaan pitäisi. Ja ei se hänen talouttaan kaada vaikka hän lopettaisi ankan piirtämisen.

Tarkastakaapa hänen muu tuotantonsa ennen kuin väitätte tälläistä. Katsokaa hänen Marvelille ja DC Comicsille piirtämiä sarjiksia.

Ketään teistä tuskin pystyy parempaan.

Hävetkää tälläisestä arvostelusta. Ette te yksin hänen palkkaansa maksa.

Ei pahalla, mutta tälläiset keskustelut suututtaa ihan *******sti.

Vierailija

Anteeksi tästä tuplapostauksesta mutta asiaan:

Kysyn teiltä, jos te olette vuosia hionnut piirrosjälkeänne ja saatte lopulta aikaiseksi tyylin, joka on sopiva ja helppo sinulle. Olisiko se teidän mielestänne oikein tai mukavaa että jotkut teitä huonommat piirtäjät sanovat teitä surkeiksi ja vaatisivat/pyytäisivät sinua muuttamaan piirrostyyliäsi, vain koska eivät itse pidä siitä. Ja tämän kaiken he sanoisivat usein tietämättöminä muista töistäsi anonyyminä.

Ei pahalla. Mutta ei myöskään hyvällä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat