William Van Hornin piirrokset on ihan surkeita

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en tykkää Hornin piirroksist ollenkaan enkä varsinkaan sen keksimästä unkka t kumiankasta

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minun mielestäni Van Horn on ihan surkea. En väitä, että osaisin piirtää häntä paremmin, mutta luulin, että Aku Ankka-lehteen otettaisiin vain parhaimpien piirtäjien parhaimmat tarinat. Oletteko huomanneet, että minitaskareissa, Iines-lehdessä ja muissa sen kaltaisissa ei koskaan ole mitään erityisen hyviä piirtäjiä? Suoraan sanottuna, minusta kaikissa niiden tarinoissa piirtäjät ovat parempia kuin William Van Horn. Tämä on minun mielipiteeni, mutta joku muu voi olla eri mieltä. Mutta jokaisella on oma makunsa Ankkapiirtäjien suhteen...

Vierailija

Minäkään en välitä pätkääkään Unkka T. Kumiankasta. No en oikeen piirtäjästäkään. Toisaalta mikä minä olen sanomaan hyvä kun tikku-ukon osaan piirtää... Sitä kyllä lukee, mutta ei niin mielellään kuin esimerkiksi Barksia.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Ihan hyvä ja Unkka T. Kumiankka on yksi lempihahmoistani, tykkään kaiken maailman törttöilijöistä ;)

Olen samaa mieltä! William Van Horn on mielestäni 4.paras ankka-taiteilija ja Unkka on toiseksi paras hahmo Akun jälkeen!!!!

Vierailija

Minulla ei ole yhtään mitään Hornin piirrostyyliä vastaan, mutta se Unkka.T.Kumiankka on kyllä jotain tosi järkkyä. Ja Otto Ankka-94, oletko muka mielestäsi parempi piirtäjä kuin Horn? Haluasin nähdä yhden piirtämäsi Aku Ankan, ja vertailla sitä Hornin Akuun. En ole kyllä koskaan sanonut, että Horn olisi paras piirtäjä, mutta otsikko on mielestäni väärässä. No niin, eiköhän nyt tämän minun viestin sönkötys lopu tähän 8D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat