toinen vitsipalsta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku-setä osti meille viikko sitten koiran, Hupu kertoi.

-Sen nimi on Murre ja se on ihan tyhmä. Eilen kun pyysin sitä noutamaan kepin, se lähti keittämään kahvia.

Tosi tyhmä piski, myönsi naapurin poika: -Meidän Alexander osaa lukea sanomalehteäkin.

-Minä tiedän, Hupu vastasi: -Murre kertoi

Aku setä, potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan. -Noh, pyysit kai anteeksi, Tupu.

-Totta kai, ja sitten täti antoi minulle markan, kun olin niin hyvätapainen.

-Huomasit kai kiittää markasta?

-Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan.

Aku ja Iines olivat tansseissa, ja joku kömpelö mies tuli hakemaan Iinestä tanssiin. -Kylläpä neiti tanssii hyvin, tokaisi mies hetken kuluttua.

-Kunpa voisin sanoa teistä samaa, tiuskaisi Iines.

-Valehdelkaa kuten minäkin

Sivut

Kommentit (28)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

N0 B0DY kirjoitti:Miten Aku voi kuljettaa poikien ja Iineksen lisäksi yhden henkilön autossaan? Kyllä Akun kukkaroon aina yksi Matti mahtuu, vai mitä?!

Kai Yrjö mahtuu syliin myös.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

Lumiankka kirjoitti:lol (-_-#)

Miksi valitsit juuri tuon kuvan?

Kuule Lumiankka. Voisitko vauhtaa tuon kuvasi johonkin toiseen, koska sinut saatetaan sekoittaan minuun. (Älä ota tätä loukkauksena) Katselin vähän profiiliasi ja huomasin, että olet tehnyt Akupediaan artikkelin nimeltä "Taikaviita" Johon olit kirjoittanut vain suurella fontilla "Taikaviita on paras".

Vierailija

Voi Akuankan uimahousut! Miksi kaikkialle on pakko kirjoittaa sellaisia viestejä, missä lukee että hahhahhaaa!?:@:@:@:@:@ Kirjoittakaa mieluummin lisää vitsejä tänne!!!

Vierailija

joo huonoja vitsejä kuunnelskaa tätä miksi kanameni tien yli katsomatta sivuille koska sillä oli kiire pankkiin hehahahaaahohohohohohohohohohohohh(:

Vierailija

jl duck kirjoitti:Mitä Tupu ja Lupu tekee kun niille tulee kylmä? Ne laittaa hupun päähän!

Tän oon kuullut jossain...TOSI HYVÄ!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat