Sano mielipiteesi Ossian ötökästä ja Matami Mimmistä ja Dumbosta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä ne kaikki on turhia. joku vois tappaa hyönteimyrkyllä Ossian ötökän. Matami Mimmi vois taikoo ittensä pois ja se Dumbo vois lentää korvillaan jonnekki avaruuteen.

Kommentit (10)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

anttu443355 kirjoitti:mä en tykkää mistään niistä dumbo ainakin vois painuu veks ja matami mimmi on pelkkää turhaa sarjakuvantäytettä mut mustakin se ossian ötökkä voitais myrkyttää

Ihan surkeita hahmoja. Matami Mimmi on parhain noista

Vierailija

Matami Mimmistä en tiedä pitäiskö sen häipyy vai ei.Dumboa tavataan nykyään Bernadon sarjoissa joten se voi jäädä kunhan piirtäjä vaihtuu...tai en mä tiedä!!! Ossianin päälle mä astuin eilen.

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Mun mielestä ne kaikki on turhia. joku vois tappaa hyönteimyrkyllä Ossian ötökän. Matami Mimmi vois taikoo ittensä pois ja se Dumbo vois lentää korvillaan jonnekki avaruuteen.

Samaa mieltä.

Vierailija

Noh matami Mimmin pitää taikoa itse toiselle planetalle, Dumbo pitäis

lentää kiinaan asti , ossia öttökkä pitäis liiskata kärpäs lätkällä!

Ne on aika surkeita!

Vierailija

Ossian ötökkä on ÄLLÖ! Minusta siitä pitäisi luopua vaikka se onkin klassikko.. Matami Mimmi on Kiva pidän siitä paljon :) Dumbo on vauvojen juttu mutta söpö silti.. Tarkoitan että Ossian ja Dumbo on yök.

Vierailija

Mä luen joskus noita kolmea ekstrasta, mut Ossian ötökän vois kyllä liiskata. Matami Mimmi viä ny menee, mutta Dumbo ei!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat