RE:Mitä mieltä olette mini taskarista.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Musta se on tosi hyvä :)

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Saisi julkaista täysin ennenjulkaisemattomia tarinoita. Minitaskari on ihan kätevän kokoinen, mutta normaalia on helpompi lukea. Minitaskari tuntuu nykyisessä olemuksessaan selvältä rahastukselta. Se on uusinta uutta ja varmasti kaikki ankkafanit ostavat sellaisia. Ekan minitaskarin jälkeen mietin, ettei niiden osto ole kannattavaa, jos ne sisältävät yhdenkin huonolta vaikuttavan tarinan. Eka minitaskari oli tarinavalikoimaltaan normaalia taskukirjaa parempi ja tarinat tulivatkin parhaalta mahdolliselta aikakaudelta. Toivottavasti tarinoiden valinta on tarkkaan mietittyä tulevaisuudessakin.

lakezorro
Seuraa 
Liittynyt23.4.2010

En oikein pidä kun teksti ja kuvat on niin pienellä... Ihan ok kuitenki. Sais ilmestyy usemmin. Taskarit kyl voittaa mini taskarit.

~~Lakezorro aina ajan tasalla~~

Vierailija

Minitaskari on kooltaan kätevä, mutta pienet kuvat ja teksti vievät ehkä murto-osan lukunautinnosta...

Hinnassa ei mielestäni ole vikaa, sillä vaikka se on pienempi kuin taskukirjat, on siinä enemmän sivuja.

Vierailija

Ei jaksa ruveta etsimään, että olenko tänne joskus jo kirjoittanut - minä nyt sitten joko olen kirjoittanut, tai en.

No siis, itsehän en osta Mini Taskareita, syitä siihen löytyy tasan kaksi (olen sanonut tämän, ja sanonpa vielä toisenkin kerran) : Ne ovat mielestäni pelkkiä kopioita tavallisista Taskareista ja toisekseen, ne ovat todellakin liian kalliita.

Eikä riitä, että kerran kuussa ilmestyy jo yksi, se oikea, Taskukirja? Minulle ainakin passaa, ja mitä mainoimmin.

Miksi maksaa kalliista 'opuksesta' joka meille jo tulee - kerran kuussa - kuin ruveta maksamaan tolkuttoman kallista hintaa, jotta saisimme tälläisen kivan, pienen version, josta löytyy todella mukavalla, pienellä präntillä kirjoitettua tekstiä?

Joo'o. Eivät ole minun juttuni, mutta, asioistahan voi, ja pitääkin olla omat mielipiteensä. Eli, jos sinä pität Mineistä ja minä en, niin sillä selvä, mitä siitä sen suurempaa juttua tekemään? (=

~ Viitta on voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat