Eri ulottuvuudet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pidättekötö niistä tarinoista joissa Ankat seikkailevat eri ulottuvuudessa? Itse pidän niistä.

Kommentit (10)

Vierailija

Lähteväthän ne joskus ammuttuna jopa Timbuktuun, ja Pellen aikakoneet on tosi mageita, ja silloin kaikki on mahdollista. Mutta avaruustarinoita ei ole yhtään liikaakaan.

Vierailija

En kauheena tykkää tarinoista joissa on jotain liian yliluonnolllista. Tykkään enemmän Barksilaisesta näkökulmasta (jota myös Rosa käytti) eli ankkojen seikkailut ovat mieluiten sellaisia että ne voisivat tapahtua oikeasti, tosin pienet yliluonnollissudet sallittakoot kuten Zombit, Kummitukset ja Pellen keksinnöt jotka ovat usein ovat juuri ja juuri mahdollisuuksien rajoissa. Avaruusmatkatkaan eivät saa tapahtua liian helposti. Italialaisissa tarinoissa on usein liiankin epätodellisia asioita kuuten juuri nuo ulottuvuusmatkat.

Vierailija

En oikein välitä. Ja miksi välittäisinkään? Mutta eihän ne silti mitään kehnoja ole. En silti halua kiusata ketään, sillä lailla että ne olisivat joitakin tyhmiä ja surkeita raapustuksia. Ja Duke on mielestäni hiukan oikeassa ja hiukan väärässäkin. (HUOM) Minun mielipiteeni). Duke, en tietenkään tahtonut kiusata sinua sanomalla sinulle: " Ja hiukan väärässäkin " joten älä, kiitos, nam, sitten pahoita mieltäsi siitä. Yritän aina olla ystävällinen, mutta tuon voisi ottaa jo ilkeilyksi, mutta jos se on jonkun mielestä ilkeilyä, niin se ei ole sellaista oikein...oikein ilkeilyä, joten älkää ottako tosikko - mielialaa. No niin, Duke ei varmaan tykkää, kun koko ajan hössötän hänestä. Ja asiaan, elikkäs EN pidä paljoakaan " eri ulottuvuuksista. "

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:En kauheena tykkää tarinoista joissa on jotain liian yliluonnolllista. Tykkään enemmän Barksilaisesta näkökulmasta (jota myös Rosa käytti) eli ankkojen seikkailut ovat mieluiten sellaisia että ne voisivat tapahtua oikeasti, tosin pienet yliluonnollissudet sallittakoot kuten Zombit, Kummitukset ja Pellen keksinnöt jotka ovat usein ovat juuri ja juuri mahdollisuuksien rajoissa. Avaruusmatkatkaan eivät saa tapahtua liian helposti. Italialaisissa tarinoissa on usein liiankin epätodellisia asioita kuuten juuri nuo ulottuvuusmatkat.

Olen aivan samaa mieltä just näin!

Vierailija

Taskari #341(Läpimurto),tarinassa taivaallinen haaksirikko,niin kuin Duke Duck kirjoitti,(avaruusmatkat eivät saa tapahtua liian helposti), niin siinä ankanpojat, Aku ja Roope lähtivät avaruuteen tuosta vain. En oikein pidä avaruus-seikkailuista.

Vierailija

Minulle sopii kaikki ufojututkin, ei haittaa/häiritse että tostanoinvain avaruuteen mennään, eiväthän Ankat käy ikinä vessassakaan, korkeintaan kylppäris kylpevät ja pesevät käsiään, joten mikään ei ole todellista, siksi kaikki on mahdollista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat