Mikä sen tarinan nimi oli?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nii mikä sen tarinan nimi oli aku ankassa(rosan piirtämä) ku oli se iso nenäinen patsas siellä luolassa ja se aiheutti epäonnea kun sen otti ja roope otti sen sitten

Kommentit (12)

Vierailija

weeman kirjoitti:Tarina on "nokkadamuksen kirous" ja muistaakseni se on kovakantisessa "kadonneen kirjaston vartijat".

Ei kyllä ole Kadonneen kirjaston vartijoissa. Tarkistin asian.

Itsellänikin olisi kysyttävää. Saattuukohan joku muistamaan, missä oli sellainen sarja, missä Pelle keksi päästä "ideamereen" kertakäyttämään ideoita. Ei taritse vaiata päätäänsillä, mutta jos joku tietää olisi kiva jos kertoisi.

Vierailija

Weed-94 kirjoitti:

Valkokaapu kirjoitti:

jeppe r1 kirjoitti:mä tiedän yhen hyvän tarinan roopen elämä ja teot kirjassa mut en muist nimee siin roope vie Kultu Kimalluksen sen valtauksille :)

&lt;br /&gt;<br />

White Agony Creekin vanki, olettaisin.

<br />

Juu, itsekin luulen sen olevan White Agony Creekin vanki. Oli muuten hyvä tarina :D

Minustakin se oli White Agony Creekin vanki

Vierailija

weeman kirjoitti:Tarina on "nokkadamuksen kirous" ja muistaakseni se on kovakantisessa "kadonneen kirjaston vartijat".

Samaa mieltä. Mulla on tuo kirja mutta se ei oo Rosan parhaita tarinoita.

Vierailija

Jos "nokka damuksen kirous" ei oo kirjassa kadonneen kirjaston vartijat niin ehkä sitten kirjassa sammon salaisuus.

Vierailija

Mun mielestä se ei oo tossa kovakantisessa koska lainasin sen kirjastosta ja se on nyt koulussa. En voi tarkistaa mutta mun mielestä se ei ole siinä vaan jossain muussa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat