Cutty Sarkin Cowboykapteeni

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette tästä kyseisestä tarinasta, eli Cutty Sarkin Cowboykapteenista? Mielestäni se on yksi parhaista Rosan tarinoista. Se on humoristinen, ja jotenkin vain niin hyvä. :D

Kommentit (15)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Weed-94 kirjoitti:Mitä mieltä olette tästä kyseisestä tarinasta, eli Cutty Sarkin Cowboykapteenista? Mielestäni se on yksi parhaista Rosan tarinoista. Se on humoristinen, ja jotenkin vain niin hyvä. :D

Jep , oon samaa mieltä. Se on yksi mun Rosa -suosikeistani. Roope on siinä vauhdissa, ja näyttää taas hurjan luonteensa suuttuessaan.

Vierailija

Muistan et oon lukenu sen ja pidin siit. Tekis mieli lukee se ja en muista mist se löytyy. Voisko joku kertoo? (harvinaisen noloa) :^)

Vierailija

Weed-94 kirjoitti:Jep, tämä kapteeni oli kyllä loistava. Nyt en muista, löytyikö sitä kameraa lopuksikaan :) Ja hauskoja olivat myös Petteri Peloton ja hänen uusi keksintönsä A.U.T.O, jos nyt muistan tuon nimen oikein.<br />

<br />

Lisää mielipiteitä?

Ei ainakaan kerrottu, että kameraa olisi korjatt, mutta viimeisessä ruudussa on räyhäävä Roope, ja joku (ankanpojista tai Aku, en muista)sanoo, että kapteeni taisi sittenkin saada kameransa korjattua:). Sarja on tietenkin hyvä, vaikka ei kuulukaan ihan lempitarinoihini.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat