Millaiset otsikot tai keskusteluaiheet ovat teistä ärsyttäviä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten voitte lukea otsikosta, millaiset otsikot tai keskusteluaiheet herättävät teissä eniten närää?

Omasta puolestani voin sanoa muun muassa: huutavat otsikot, pahoja kirjoitusvirheitä sisältävät otsikot, kovin puhekieliset viestit ja niin edelleen.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

*Don Rosan paras sarja? (on jo miljoonittain)

*kertokaa... (mistä on edes kysymys?)

*VASTATKAA NOPEE!!!! (Caps ja liialliset välimerkit)

*paras sarja kuva kirja (yhdyssanat, isot alkukirjaimet, välimerkkien puuttuminen)

*Lempibändis? (Aiheeseen liittymättömät)

Vierailija

Useimmat otsikot ovat mielestäni huonoja, tai parempiakin olisi. Esim. miten ois.../MIKÄ ON LEMPIHAHMOSI JOS AKUA EI LASKETA?/ Mikä on lempivärisi. minun sininen. pidätkö banaaneista ja muut tällaiset. Mielestäni otsikon pitäisi olla hyvin tiivistetty, jotta se kertoo siitä, mistä keskustelussa puhutaan, oikeaoppisesti käyttäen sopivan määrän merkkejä.

Vierailija

Sellaiset ovat ainakin, missä lukee kaikki pienellä, esim. "mistä aku ankan hahmosta pidätte!!!!!11" Ja monta huutomerkkiä perään. Joskus jotkut voisivat vähän miettiä, mitä pistävät aiheiksi.

Vinkki: Kannattaa kirjoittaa selvää suomenkieltä ja käyttää pisteet, huutomerkit ja kysymysmerkit oikein. Sillä tavalla aiheesi luetaan helpommin, ja saat enemmän vastaajia.

Vierailija

Kaikki vapaat aiheet, TOP-listajutut, vertailut (esim. "Rosa vai Barks?"), sellaiset arvostele edellisen ....-keskustelut ym. turhat aiheet. Otsikoissa taas sapettaa capsin rämppääminen, kirjoitusvirheet ja ne tuhannen huutomerkit.

Vierailija

just tällaset (en tarkoita tätä aihetta) joissa kysytään samaa asiaa kuin ennenkjin (tästä ei ole kirjoitettu ennenkin)

Vierailija

Oon samaa mieltä Ilo-97 kanssa, + otsikot joissa on ... niin että ei tiedä mitä siellä keskusteltaisiin. Esim "onko teistä..." tai "Mitä mieltä..." ( En ole lainannut otsikoita) En edes vaivaudu katsomaan niitä.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Mm. "Vapaa aihe" -aiheet, Disneyyn kuulumattomat aiheet sekä muut hyödyttömät topickit.

Justiinsa näin.

Vierailija

Mielestäni yksinkertaisimmat ja raivostuttavimmat otsikot ovat juuri näitä:"MIKÄ ON PARAS!!!111!-otsikot, jotka on kirjoitettu capsilla, väärällä kieliopilla, ja miljoonilla huutomerkeillä ja hymiöillä.Myös ärsyttää niin nämä Englanti-Suomi-sekoitukset!Kumpi on niinku better?Btw,omg,maybe mu milestä toi roope...."Yrittäkää käyttää sitä Suomea pelkästään.Kuulostaa ja tuntuu tosi tyhmältä tuo tuollainen Englantilais-Suomalainen sekoitus!

No viestin sisältö on ihan oma lukunsa.Useimmat kertovat viestin aiheen otsikossa, mutta sitten itse vain joko:"Mitä mieltä?!, tai "No,kertokaa!"Myös osaan sitten inhota noita ruinauksia viestiketjussa!"Vastatkaa nyt nopeee!11", "lisää viestejä!!11"tai:"nostan tätä aihetta ettei se jää takaallepäin:))))".ARKH!Kyllä se siellä pysyy muutoinkin, sillä lisää samoja aiheita löytyy kilometritolkulla, ja jotkut aloittajat eivät ole kuulleetkaan haku-toiminnosta.

Sitten vihaan, vihaan, VIHAAN näitä:"katon vaan toimiiko hymiöt:) :):D:(" ja heti seuraavassa viestissä:"jee, toimii oon paras&adsasd"Usein jätän sen kohdan lukematta mikä sisältää liian paljon hymiöitä peräkkäin(n.7-12).Silloin tiedän usein viestin sisältävän täyttä tuubaa.Useimmat liian-monta-hymiötä-viestit ovat juuri niitä:"Mä haluaasin uusii kamui täältä :D:D.."

No, itse sanon että juuri nuo:"top-12-tyypit" ovat ärsyttävimpiä keskusteluita.Siellä vain chattaillaan kuinka mukava tyyppi oot, ku on fanilistalla, mikä on lempiruokasi, asuuko rapu kolossa, kummalla kädellä pyyhkit takapuolesi, ym.Siellä vain tavoitellaan viestimääriä, kuinka voi sanoa kaverille kuinka ihanan kiitollinen on, koska kukaan ei ole koskaan huomioinut häntä, ja kuinka ei ole onnistunut elämässä.No, siinä oli se iso "avaus".Toivottavasti jaksoitte lukea.

Vierailija

Otsikon kuuluu kertoa se asia, mitä siinä haentaan, mahdollisimman vähillä sanoilla. Teksti kohta on varattu otskion alle, ja siinä voi kertoa otsikon asiasta vähän enemmän. Kuten: Kuka on paras Aku ankasta? Täsmälleen. Tai: Akuko tyhmä? Eikä mitään tällaisia otsikoita: kUka ankkaliNnalainen hahmo on para s! Oikeinkirjoitus pitää muistaa. Ja Caps Lockiakin voi käyttää jos haluaa painottaa jonkun sanan. Älkää tehkö samaa keskustelua vain muuttamalla jollain sanalla otsikkoa. Kuten: Top10-tyypit, Top20-tyypit.

Vierailija

No, sellaiset epäselvät keskusteluaiheet ja myös sellaiset keskustelut kumpi on parempi, joissa on yhden sanan viestejä eikä perusteluja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat