kumpaa luet mielummin minitaskaria vai roope-setää?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä luen mielummin minitaskarii.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

voikukka kirjoitti:Roope-setää. En ole kyllä lukenutkaan minitaskareita, sillä en oikein pidä niistä jostain syystä. Ja periaatteessa Minitaskarit ja Roope-setä ovat aika saman kokoisia. Siis tavallaan...

juu samat sanat eli lukisin roppe setää mieluiten

Vierailija

Albus kirjoitti:Minä taas mieluummin Roope-setää. Roopessa ei kyllä ole niin paljon tarinoita, mutta siinä on isommat kuvat ja se ilmestyy useammin. Se on myös helpompi avata niin, ettei sivut vaihdu kokoajan, ja se on kätevää esim. silloin, kun lukee ruokaillessa. Ei minulla mitään minitaskareitakaan vastaa ole, ja ostan niitä, mutta Roope-Setää luen mieluummin.

niin minustaki

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Minitaskaria varmaankin..Luusin kyllä. Roope-sedätkin on kyllä hyviä.

Anteeksi, siis luulisin ei "luusin". Ja milzuuk, nuo kaksi viestiäsi olivat täysin turhia..

Vierailija

Mä luen enemmin Roope-setää kuin Minitaskaria.Mulla ei ole kyllä Minitaskaria mutta on kyllä kolme Roope-setää.Roope-sedässä on suuremmat kuvaruudut.

Vierailija

Mini-taskari on parempi, koska siinä on yli 300 sivua ja Roope-sedässä on aika huonoja tarinoita eikä ole aivan niin paljon sivuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat