Miks Don Rosa on niin hyvä piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ite en oo mikään Rosa-fani mut hyvä kun se piirtää niin yksityiskohtasesti. ja huolella kaikki sarjakuvaruudut

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

No yksinkertaisesti koska hän tekee hyviä ja mielenkiintoisia jaksoja ja hän on niin tarkka ja ankat näyttävät niin hienolta!! ps. Hän vihaa mikki hiirtä kuten minäkin

Vierailija

Rosa piirtää niin yksityiskohtaisesti ja usein tarinoissa on mukana jotain huumoriakin... Ja "D.U.C.K."it niinkuin Milton jo mainitsikin ovat kivoja. Eli:Rosa ja Barks ovat mieluisimmat piirtäjät minulle.

Vierailija

Rosa on hyvä ahkeran, huolellisen ja kovan työn takia. Pelkästään tulos ei ole hyvää vaan myös se, miten se tulos saadaan.

Vierailija

Milton kirjoitti:Don Rosa piirtää kaikki niin tarkasti, ja jotkut pienet asiat, esim. eläimet (hiiret yms.) Tekevät jotain "huomaamatonta", jota ei heti huomaa, lisäksi "D.U.C.K." On hauska ja omalaatuinen asia. Mielestäni. Don Rosa on Akkarin paras piirtäjä, ehdottomasti.

Ihan totta! :D:D:D:D:D:D

Vierailija

apsukka kirjoitti:Se tekee ne niin hyvin siis sarjakuvat...Mitä ne D.U.C.K. jutut on??:) hmm??

D.U.C.K. on lyhenne, jonka Rosa piilottaa aina alotusruutuun (ellei julkaisija sitä sieltä poista). Muistaakseni (korjatkaa jos olen väärässä) tuleepi sanoista Dedicated to Uncle Carl Keno, jolla tarkoitetaan... Barksia? No, se ehkä menee veikkauksen puolelle.

Mutta itse aiheeseen. En jaksa toistaa edellisiä, olen samaa mieltä ^^ kysymyksen asettelu toi vastustamattoman halun kysyä miksi punainen on niin punainen väri :"D noin, nyt pääsin siitäkin, sori, oli vaan pakko ^^ mutta siis. Edellämainittujen asioiden lisäksi haluaisin nostaa kokonaisuuden esille! Voi pojat, tällä miekkosella se on hallussaan. Mikään ei jää irralliseksi tai muuten epäselväksi, kaikki liittyy saumattomasti toisiinsa ja mitään ei oo ylimääräistä. Tyksin <3

Vierailija

amoureuse kirjoitti:

apsukka kirjoitti:Se tekee ne niin hyvin siis sarjakuvat...Mitä ne D.U.C.K. jutut on??:) hmm??

D.U.C.K. on lyhenne, jonka Rosa piilottaa aina alotusruutuun (ellei julkaisija sitä sieltä poista). Muistaakseni (korjatkaa jos olen väärässä) tuleepi sanoista Dedicated to Uncle Carl Keno, jolla tarkoitetaan... Barksia? No, se ehkä menee veikkauksen puolelle.<br />

<br />

Mutta itse aiheeseen. En jaksa toistaa edellisiä, olen samaa mieltä ^^ kysymyksen asettelu toi vastustamattoman halun kysyä miksi punainen on niin punainen väri :"D noin, nyt pääsin siitäkin, sori, oli vaan pakko ^^ mutta siis. Edellämainittujen asioiden lisäksi haluaisin nostaa kokonaisuuden esille! Voi pojat, tällä miekkosella se on hallussaan. Mikään ei jää irralliseksi tai muuten epäselväksi, kaikki liittyy saumattomasti toisiinsa ja mitään ei oo ylimääräistä. Tyksin &lt;3

Se on Dedicated to Unca Carl From Keno.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AKUHULLU97 kirjoitti:Ootteko huomannu, että Rosa piirtää välillä sina semmoisia pila-Mikki Hiiriä. Kuten liiskaantunena norsun jalan pohjaan... Tai vaikka luolamaalauksessa...

Se piirtää tarinoihin usein jotakin hauskaa.

Vierailija

Hauskat juonet, työn perustana voi olla historia ja mahdottoman hyvä huumori, kuvat ovat myös yksityiskohtaisia eikä huolettomasti piirrettyjä:^)

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Ootteko huomannu, että Rosa piirtää välillä sina semmoisia pila-Mikki Hiiriä. Kuten liiskaantunena norsun jalan pohjaan... Tai vaikka luolamaalauksessa...

Oon huomannu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat