taskukirjat

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

onko täällä ketään toista joka keräilee taskukirjoja, minulla on niitä yli 30.

Kommentit (13)

Vierailija

--jultsu kirjoitti:Mulla on taskukirjoja vähän päälle 400.... oon keränny niit vähä aikaa :D

Tiesitkö, että taskareita ei ole vielä ilmestynyt läheskään 400?

Minulla niitä on n. 100-150.

Vierailija

--jultsu kirjoitti:Mulla on taskukirjoja vähän päälle 400.... oon keränny niit vähä aikaa :D

Oo aika huono huijari eihän taskareit ees oo ilmastyny 400 no itelläni on jotaa 145-150

Vierailija

jokkemies kirjoitti:

Oo aika huono huijari eihän taskareit ees oo ilmastyny 400 no itelläni on jotaa 145-150

Eihän se oo läheskään mahottomuus että hänellä on yli 400 taskaria, sillä jos hänellä on useita kahteen kertaan, niin ei se sitten oo mahottomuus.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jokkemies kirjoitti:

Ehkä hän omistaa kaikki taskarit (346) + 54 tuplakappaletta...?:D

No, omistan nykyään lähelle 270 taskaria, kävin toissapäivänä ostamssa 8 lisää...:)

Vierailija

Asiaan: Itselläni on kaikki taskarit mukaan lukien teemat ja minit. Ja korjaisin tässä nyt yhtä asiaa, sillä olin joskus kuukaus sitten sanonut, että mulla olisi kaiki taskarit, mutta vähän enen kirjamessuja näin että kirjahyllystä puuttui taskari 35, mutta sain sen sitten kyllä sieltä kirjamessuilta ja vielä tosi hyväkuntoisena.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat