roope setä- lehdet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mul on jotaa 28

Kommentit (13)

Vierailija

En tiedä paljon mulla on niitä tällä hetkellä, mutta multa puuttuu enään kaksi numeroa. Se toinen on se toiseksi vanhin Roope-setä jota en ole vielä onnistunut löytämään lähi divaristakaan.

Vierailija

En tiedä montako Roope-Setä-lehteä minulla on, mutta ei hirveän montaa, koska olen panostanut keräilyni taskukirjoihin ja kovakantisiin.

Vierailija

Mulla on Roope Setiä jotain 40. numerosta 9/07 asti mulla on kaikki ropsut. Irtonumeroita on pari 04 ja 99 vuosilta. Lisäksi olen ostanut 80-luvun ropsuja divareista. Viimeksi 11/88. Vanhin ropsuni on 1981 vuodelta nro. 23.

Vierailija

Se toinen on se toiseksi vanhin Roope-setä jota en ole vielä onnistunut löytämään lähi divaristakaan.

Korjauksen tuohon, että minulta puuttuu kolmanneksi vanhin Roope-setä ei toiseksi vanhin niin kun aluksi kirjoitin.

Vierailija

Mulla on Roopeja parinkymmenen vuoden ajoilta.Ylikin.

Ehkä djlordi muistaa ammoisen keskustelun Ropsuista, kun kerroin löytäneeni kellarista laatikoittain Ropsuja..Joten niitä on! :D

Vierailija

Kokoelmasta löytyy 70 Roope-Setä lehteä + RS:n kultaharkko, joka sisältää neljä ensimmäistä RS-lehteä näköispainoksena.

-Battery, lukemalla energiaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat