Mikä on paras profiili kuva?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun kuva. :D

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kauneus on katsoja silmissä eli kaikilla on oma suosikki siis mikään ei ole paras, joku tykkää roopesta joku akusta joku pellestä jne...

Vierailija

Mun kuva on paras ko sen on piirtänyt mun mielestä Clar Barks ja se on mun lemppari akua ankan tekijä.Se teki sen :(sillon ku vielä eli :( ,ja siinä mun kuvan puhekuplassa jos siinä olis :) nii lukuis. ''Rahat vai kolmipyörä rahat vai kolmipyörä...''.Ja sit siinä kuvassa aku hiplaa ja läpsyyttää huultaan että kuuluu klup klup ko se rämppää sitä :) :D

Vierailija

Aku.Ankka.313 kirjoitti:Mun kuva on paras ko sen on piirtänyt mun mielestä Clar Barks ja se on mun lemppari akua ankan tekijä.Se teki sen :(sillon ku vielä eli :( ,ja siinä mun kuvan puhekuplassa jos siinä olis :) nii lukuis. ''Rahat vai kolmipyörä rahat vai kolmipyörä...''.Ja sit siinä kuvassa aku hiplaa ja läpsyyttää huultaan että kuuluu klup klup ko se rämppää sitä :) :D

:) :D :( :o :s ;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni avan tulee sopia yhteen nickin kanssa. Esimerkiksi Dimmu Borgirilla, Kakljakorilla, Hämäyksen Hurrikaanilla, Duke Duckilla ja mac duckylla on onnistuneet valinnat juuri tämän takia.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat