Ovatko William Van Hornin, Bernadon Ja Tony Stroblin piirrokset huonoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

omasta mielestä niitten piirrokset on ainaki huonoja. ei ne osaa piirtää ankkoja

Sivut

Kommentit (29)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turha asiaton aihe!:@ Ne on kaikki hyviä! myönnettäköön että Bernadò on hiukan omalaatuinen... Mutta vaikka ei noista pitäisikään, on turha ruveta kommentoimaan niitä täällä keskustelussa!:@(6)

Vierailija

William Van Horn se vasta piirtää osaakin, tyyli on kiitettävän erilainen kuin vaikkapa Barksilla tai Vicarilla :)

Vierailija

Mielestäni he ovat erinomaisia!Minä en itse osaisi piirtää niin mallikkaasti Akuja.Akun piirtäminen on erittäin vaikeaa.Akun lättäräpylät joudutaan piirtämään eri suunnista ja ne ovat etenkin minulle sula mahdottomuus.Ja noita pitäisi piirtää melkeinpä joka kuukausi?Itse ottaisin heti lopputilin, Akujen piirtäminen on oikeasti vaikeaa.Esim:Tenavien ja Karvisen piirtäjät ovat oikeita taiteilijoita.He pystyvät upeisiin kuviin ilman "lapsekasta" sarjakuvatyyliä, joilla he piirtävät.Myös nuo Aku-piirtäjät käyttävät töidensä keventämiseksi hieman "oudonnäköisiä" ja sarjakuvatyylisiä Ankkoja.Ihmisen anatomia on hirmuisen vaikea piirtää.He sentään osaavat tehdä sopivan pituiset kädet, jotka yltävät lantiolle ja oikeat jalka-anatomiat.He ovat ammattilaisia, enkä nää mitään syytä haukkua heitä huonoiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat