kenen mielestä William van Hornin , Marco Rotan , Flemming Andersenin ja Bancellsin ankka- tarinat ovat huonoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestä ainakin !!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kaikki ne ovat hyviä. Ja ei piirtäjien perusteella kannata arvioida tarinoita, ellei sitten inhoa tarinaa sen piirrosten takia. Horn ja Rota ovat tosin yleensä omien tarinoidensa käsikirjoittajia ja piirtäjiä, joten niitä voi kai arvostella huoletta yleisellä tasolla.

Vierailija

Bancellsin on aika huonoja, Van Hornin juonet on hyviä, mutta piirrokset ei niin hyviä ja Andersen ja Rota on huippukaartia!

Vierailija

Minun mielestä kaikkien tarinat ovat suorastaan mahtavia ja Bancellssin tyyli on paras näistä neljästä mutta ei Marco Rotan ja Flemming Andesenin tyyleissä ole haukkumista mutta William Van Horn tippuu kuitenkin jo keskiverto piirtäjien tasolla eli nämä kolme muuta piirtäjää ovat vähän yli keskiverto piirtäjän tasoa ja tässä vielä kaikki paremmuus järjetysessä.

1.Bancels

2.Marco Rota

3.Flemming Andersen

4.William Van Horn

Vierailija

Jaa, itse pidän William Van Hornin tyylistä, Marco Rotan tyylistä ja Flemming Andersenin tyylistä. Bancelssin tyyliä en muista...

Jokaisella piirtäjällä on taas se oma tyyli... Kenenkään tyyliä ei voi sanoa huonoksi ja jokainen piirtäjä tekee kaiken omalla tavallaan. Jokainen on hyvä piirtäjä, jopa sinä siellä ruudun toisella puolella istuva.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat