alle 100 numeroiset taskarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voitteko kertoa minulle etta paljon noin numero 67 MIKKI HIIRI JA MUSTA PEKKA- taskari voisi? maksaa siinä on yksi pieni ryppy mutta kaikki sivut on kunnossa

Sivut

Kommentit (33)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on alle 100 numeroisia taskukirjoja aika paljon, koska isälläni on ollut pienenä todella paljon taskukirjoja. Taskukirjan hinta oli silloin n. 10 markkaa, joten nykyrahassa tekee yhteensä n.1¬ 30snt.

Vierailija

Sanoisin, että pari euroa. Joku keräilijä jolta puuttu juuri tuo kyseinen taskari saattaisi kuitenkin maksaa muutaman kympin. :D

Vierailija

RPE45CE kirjoitti:Vanhoista, hyvä kuntoisista ja ensipainoksista voi joku maksaa parisen kymppiä.

En nyt ihan tiedä. Mä ostin nro: 50 kahel egel. Ja se oli vielä hyvä kuntonen. Yleensä kannattaa ostaa divareista, sillä sieltä saa eurol tai paril alle sadan taskareita. Ja vielä ensipainoksena.

Vierailija

Juspe kirjoitti:Voitteko kertoa minulle etta paljon noin numero 67 MIKKI HIIRI JA MUSTA PEKKA- taskari voisi? maksaa siinä on yksi pieni ryppy mutta kaikki sivut on kunnossa

Pahoittelen, mutta mä ostin kyseisen taskarin divarista 2 eurol ja se oli vielä hyvä kuntoinen. Eri divarithan myy eri hinnoin, ja yksittäiset henkilöt myy niitä yleensä paljon korkeimmilla hinnoilla.

Kylhän tietenkin tuuril joku herkkäuskoinen saattaa ostaa kympilkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat