(ced994cb-fa89-42a5-82f4-da1ce6b7b45a) - ced994cb-fa89-42a5-82f4-da1ce6b7b45a

Vierailija

This thread contains comments for topic "ced994cb-fa89-42a5-82f4-da1ce6b7b45a" (id=ced994cb-fa89-42a5-82f4-da1ce6b7b45a) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Onnea vaan maanmainioille oraville! Minä toivoisin Paul Murrylta 60-luvun tarinoita, jotka tapahtuivat realistisissa ympäristöissä. Tarinoita tehtiin aika vähän, ja ne olivat agenttiseikkailuita. Niitä olisi lysti lukea.

Vierailija

tiku ja taku on tosi kivoja ehkä sarjikset on vähän huononpia kuin animaatiot. ONNEA 65 v tiku ja taku! moneen on oravat ehtineet!

Vierailija

Malfoyn kyssäri oli kyllä aika hyvä, olisi tosi kiva nähdä Rosan piirtämän Tikun ja Takun. Pitää muuten käydä lukasemassa Akkari ja se Tiku ja Taku- sarjis...

Vierailija

Kävi tänään postilaatikolla en paljon Tikusta ja Takusta ja muutenkin aprillipäivän kunniaksi olisin halunnut jotain kepposteluja. Toiveista tulisi mieleen jotain Don rosaa ihan sama mitä sillä kaikki Don Rosan tarinat ovat mahtavia.

Vierailija

Kiva, että lehdessä oli myös Tiku ja Taku. Tai siis olihan tämä heille omistettu numero:) Kiva nähdä niitä pitkästä aikaa lehdessä.

Vierailija

Hieno homma, Hubbardia harvemmin tulee itse ainakaan lueskeltua, vaikka hänen töissään ei tosiaankaan mitään vikää mielestäni ole.

Vierailija

Hieno homma, Hubbardia harvemmin tulee itse ainakaan lueskeltua, vaikka hänen töissään ei tosiaankaan mitään vikaa mielestäni ole.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat