Galleria?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotko laittaa tai oletko laittanu piirrustuksiasi Galleriaan?

Täälä voi jutella muutaki galleriasta.

Kommentit (11)

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Oon lähettäny neljä kuvaa yks on päässy sinne. Mää oon piirtäny leivinpaperin läpi ja liimanannut sen normaaliin paperiin. Kerran mun kuva oli näyttelyn parhaimmistossa.

Minusta tuo läpipiirtäminen ei ole ees piirtämistä Aika häpeällistä laittaa sellanen nettiin!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Olen lähettäny ajat sitte, mutta kai ne julkastaa kaikki ajallaan ja tuleehan sinne viel sellane näyttely joka on nimeltään "sekalainen".

Lähetin 2 viikkoa sitten, mutta ei oo vielä niitä kuvia siellä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Olen lähettäny ajat sitte, mutta kai ne julkastaa kaikki ajallaan ja tuleehan sinne viel sellane näyttely joka on nimeltään "sekalainen".

Lähetin 2 viikkoa sitten, mutta ei oo vielä niitä kuvia siellä.

Jep, jos ei liittyny synttäreihin niin sit kevääseen ja jos ei siihenkään niin voi tulla näyttelyyn joka on sekalainen-aihe.

Vierailija

Olen kyllä vähän ajatellut lähettää, mutta en usko kuitenkaan, että lähettäisin. Olen piirtänyt aku ankkaa jo jonkin aikaa ja olen jo aikas etevä.;)

Vierailija

Olen lähettäny ajat sitte, mutta kai ne julkastaa kaikki ajallaan ja tuleehan sinne viel sellane näyttely joka on nimeltään "sekalainen".

Vierailija

Oon lähettäny neljä kuvaa yks on päässy sinne. Mää oon piirtäny leivinpaperin läpi ja liimanannut sen normaaliin paperiin. Kerran mun kuva oli näyttelyn parhaimmistossa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Duke Duck kirjoitti:Oon lähettäny neljä kuvaa yks on päässy sinne. Mää oon piirtäny leivinpaperin läpi ja liimanannut sen normaaliin paperiin. Kerran mun kuva oli näyttelyn parhaimmistossa.

Tosi hyvä sun se kuva, annoin parhaat pisteet sille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat