Keräättekö Don Rosan kirjoja ja onko teillä jo kaikki kirjat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, keräättekö? Mä kerään ja mulla on kaikki. Tiiättekö muuten, että onko Don Rosa tekemässä uusia sarjakuvia?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Mul on kolme: Roope Ankan elämä ja teot, Roope Ankan elämä ja teot 2, ja Kadonneen kirjaston vartijat!

Ei oo sillä oon lukenut ne kaikki.

Vierailija

Mulla on Rosa-kirjoja jo 4 kappaletta mut multa puuttuu se yks ihan paras kirja... Musta Ritari!!! Se on niin paras, oon nähny sen kirjan kerran kaupan hyllyllä, mutt mull ei ollu sillo rahaa mukana ja oon sen jälkee ettiny sitä pitkää mutt en oo löytäny...nyyh:(

Vierailija

Mä en kerää, mutta mulla on Sammon salisuus. Syynä tähän on se että oon lukenut niistä lähes kaikki tarinat. Ja kuten yksi täällä on jo sanonut, että jos lotto voitto pärähtäisi itselle, hankkisin kyllä.

Mä alotan kerää nytten Ankalliskirjastoo, sillä mulla ei oo enään juurikaan muuta kerättävää taskareista ja lehistä. Tilasin juuri eilen kaksi Ankalliskirjastoo täältä, kun oli niin halpoja. Harmi vaan kun sitä ykkösosaa ei enään pystynyttilata. :(

Vierailija

mull on vaa: Roope Ankkan elämä ja teot1 ja 2, Tempeli herrojen kätketty kruunu ja sammon salaisuus. Paras on ehkä Tempeli herrojen kätketty kruunu tai Roope Ankkan e ja t1.

Vierailija

Onneksi uutena käyttäjänä löysin tämän ketjun, etten hölmöyksissäni tehnyt uutta samasta aiheesta.

Itselläni on kaikki (luulisin) Rosa-kirjat. Ei ole Rosan nimmaria yhdessäkään (nyyh). Kadonneen kirjaston vartiat ostin jo 90-luvulla, taitaa olla peräti ekasta painoksesta se. Onko tämä punakantinen kirja sama kuin tuo 'vanha' persikan punainen opus (tai miksikä sitä väriä voisi sanoa, lohen punainen?)? Ja 90-luvulla samaan aikaan ostin Roopen Ankan elämä ja teot-kirjan (ruskea kansi & julisteena Ankkojen sukupuu). Nyt sitten hoksasin jälkijättöisenä, että onhan niitä Rosa-tarinoita julkaistu vaikka kuinka hirveästi kovakantisina. Ostin sitten kertarysäyksellä kaikki loput (auts!). Samalla tuli hankkittua uudestaan Roope Ankan elämä & teot 1 (sama kuin tuo ruskeakantinen) ja 2. Onko tulossa uusi Rosa-kirja milloinka? Onko huhuja kuulunut aktiivisten Ankka- & Rosa-fanien korviin? Itse olen satunnaisen innokas Ankka-harrastaja, aina silloin tällöin kohkataan ja sitten 'nukutaan' vuosia. Itse lehteä en ole juurikaan tilannut, nyt ennen joulua puhelinmyyjöä sai kaupattua lehden tulemaan joksikin aikaa kun oli niin hyvä tarjous. Itse eniten tykkään Barksin ja Rosan jutuista, muihin piirtäjiin en ole juurikaan tutustunut enemmälti.

Vierailija

Omistan kaikki.Ja sitten kun ilmestyy uusi niin ostan sen.Seuraavan kirjan pitäisi muuten ilmestyä ens vuonna, koska nehän ilmestyy kahden vuoden välein.

Vierailija

mulla ei oo mutta mun enolla on muutama ainakin musat ritari sammon salaisuus ja 10 avataran aarre en tiiä onko sillä muita ja mullla ittelläni on ainakin 170 Taskukirjaa ja kaikki 3 mini taskarii.

Vierailija

Minulla on molemmat Roope Ankan elämä ja teot-kirjat, Temppeliherrojen kätketty kruunu ja Kadonneen kirjaston vartijat.

Vierailija

Yritän kerätä, mutta ne on niin hirveän kalliita... :( Mulla on tähän mennessä vaan ..öö.. Elämä ja teot 1&2 :^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat