Kivat sivut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankan uudet nettisivut on ihan älyttömän hienot, vaikka vähän teknisiä ongelmia esiintyykin. Tuo "nimipäiväkalenterikin" on tosi ihana! :) Täällä on paljon hyviä keskusteluja, pelejä ja selkeät ohjeet, miten toimia. Mitalit ja kultaryntäys ovat myös huippuja! ;D Kommentteja, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija

Äääääärrhgh kuka näitä keskusteluita kaivaa olen nähnyt tänä kuukautena paljon kaivettuja keskusteluita.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Noh, en sanoisi missään tilanteessa ainakaan foorumia hyväksi.

Nyt en tässä viestissä puutu sen sisältöön, sillä sitä olen puinut muissa topiceissa ja siellä se pysyykin.

Ulkoasusta olikin puhetta, mutta tähänhän se on hyvä mainita.

Ensinnäkin, koko sivusto on tuhottoman hidas latautumaan. Tuntuu välillä, että koko selain tökkii, kun avaan jonkun sivun AA:n sivuilta.

Toinen järjetön asia on aukioloajat. Taisinkin jossain verrata niitä päiväkodin toimintaan. Sitä mieltä olen nytkin. Internet on kuitenkin vapaa paikka, ei lastentarha, jota rajoitellaan.

Koko foorumipohja on suunniteltu niin huonosti kuin vain on mahdollista. Suunittelija taisi tehdä sen baarikierrosten välissä silmät kiinni selän takana? : D (Elekee ylläpidon popula suuttuko)

Missä on viestien muokkaustoiminto? Mistä voi poistaa omat viestinsä? Missäs luuhaavat yksityisviestit?

Nämä toiminnot ovat vähintään valttämättömyys edes potentiaalisesti toimivalle foorumille.

Kohta taas tulee tämä ns. "nukkumaanmenoaika" vastaan ja foorumi hiljenee, vaikka asiaa riittäisi. Eipä voi mitään, gotta live with that... For now...

Vierailija

entinen aaro hanhi kirjoitti:Äääääärrhgh kuka näitä keskusteluita kaivaa olen nähnyt tänä kuukautena paljon kaivettuja keskusteluita.

Minä tiedän kuka kaivoi. Hän on arkeologi nimeltä: Salwer1st/.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aleksi010898 kirjoitti:

entinen aaro hanhi kirjoitti:Äääääärrhgh kuka näitä keskusteluita kaivaa olen nähnyt tänä kuukautena paljon kaivettuja keskusteluita.

Minä tiedän kuka kaivoi. Hän on arkeologi nimeltä: Salwer1st/.

Oikeen arkeologi...:)

Vierailija

Rosa4thewin puhuu asiaa aukiolojen kanssa nää aukeaa ehkä tarpeeks aikasin mutta sitten kun on päässyt asiaan niin nää suletaan

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:Noh, en sanoisi missään tilanteessa ainakaan foorumia hyväksi.<br />

Nyt en tässä viestissä puutu sen sisältöön, sillä sitä olen puinut muissa topiceissa ja siellä se pysyykin.<br />

<br />

Ulkoasusta olikin puhetta, mutta tähänhän se on hyvä mainita.<br />

Ensinnäkin, koko sivusto on tuhottoman hidas latautumaan. Tuntuu välillä, että koko selain tökkii, kun avaan jonkun sivun AA:n sivuilta.<br />

<br />

Toinen järjetön asia on aukioloajat. Taisinkin jossain verrata niitä päiväkodin toimintaan. Sitä mieltä olen nytkin. Internet on kuitenkin vapaa paikka, ei lastentarha, jota rajoitellaan.<br />

<br />

Koko foorumipohja on suunniteltu niin huonosti kuin vain on mahdollista. Suunittelija taisi tehdä sen baarikierrosten välissä silmät kiinni selän takana? : D (Elekee ylläpidon popula suuttuko)<br />

Missä on viestien muokkaustoiminto? Mistä voi poistaa omat viestinsä? Missäs luuhaavat yksityisviestit?<br />

Nämä toiminnot ovat vähintään valttämättömyys edes potentiaalisesti toimivalle foorumille.<br />

<br />

Kohta taas tulee tämä ns. "nukkumaanmenoaika" vastaan ja foorumi hiljenee, vaikka asiaa riittäisi. Eipä voi mitään, gotta live with that... For now...

Erinomaisesti kirjoitettu Rosa4tehwin.Olen samaa mieltä että aukioloajat ovat turhia.Keskustelut aukeavat liian aikaisin(ketä nyt kello kahdeksalta jaksaisi keskusteluihin kirjoittaa)ja sulkeutuvat liian aikaisin.

Vierailija

Näin se asiallinenkin käyttäjä näköjään muuttaa tapojaan ja rupeaa häiriköksi..

Motiiveja on varmaankin turha lähteä utelemaan, ne kun eivät ehkä ole selvillä itselläkään. Noh, miten vain. Seuraamuksia ei kannata pelästyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat