kirjottakaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tänne saa kirjottaa kaikesta aku sivuun liittyvästä

Sivut

Kommentit (23)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kannattaa kyllä hommata joku ilmaissähköposti, jonka osoite ei muistuta lainkaan omaa nimeä. Lähes kaikille sivuille kun tarvitsee sitä. Itse olen havainnut hyväksi (mainostusta, mainostusta!) Luukun. Helppokäyttöinen jne.

Vierailija

Olen lähettänyt galleriaan yhden tietokoneella tehdyn ja kaksi kansikuvaehdotusta(ne kannet oli kyllä postitse).

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

MacPeruna kirjoitti:Eikös sun Salwer1st/ joku päivä pitänytki hankkia se. No, kannattaa hankkia, mulla on kaks. Mut kenen sähköpostiosotteella sä sit tuut tänne ja mikset sä sit voi lähettää niitä kuvia sillä sähköpostilla?

No, asiaan. Mä en oo lähettäny.

En ole vielä ehtinyt hankkia sitä. Ja sitä sähköposti osoitteesta en anna edes pieniä vihjeitä kenen osoitteella olen täällä.

Toivottavasti hankit sen oman meiliosotteen, saat sitte lähettää piirustuksiakin pitkin kesää toimitukselle, sehän on ihan sun asia kenen vaikka mummosi sähköpostiossua käytät täällä!! Pääasia on et pääset kirjottaan, vai mitä!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

MacPeruna kirjoitti:Eikös sun Salwer1st/ joku päivä pitänytki hankkia se. No, kannattaa hankkia, mulla on kaks. Mut kenen sähköpostiosotteella sä sit tuut tänne ja mikset sä sit voi lähettää niitä kuvia sillä sähköpostilla?

No, asiaan. Mä en oo lähettäny.

En ole vielä ehtinyt hankkia sitä. Ja sitä sähköposti osoitteesta en anna edes pieniä vihjeitä kenen osoitteella olen täällä.

Toivottavasti hankit sen oman meiliosotteen, saat sitte lähettää piirustuksiakin pitkin kesää toimitukselle, sehän on ihan sun asia kenen vaikka mummosi sähköpostiossua käytät täällä!! Pääasia on et pääset kirjottaan, vai mitä!

Juuri niin. Pääasia on, että pystyn kirjoittamaan tänne oli sähköpostia tai ei.

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:Mä tein kaks työt siihe palkintotehtävää, mut lähetin ne tavallisel postil. tuleeks neki sinne näkyvil vai pelkästää ne jotka o lähetetty sähköpostil?

Kyllä sinne Galleriaan on ripustettu nitäkin piirutuksii jotka on etanapostilla laitettu, joten ei vaikuta siihen, ja kovasti sinne piirustuksii lähetetään kun kestää pitkään kun työ näkyy jos edes koskaan näkyy.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Kannattaa kyllä hommata joku ilmaissähköposti, jonka osoite ei muistuta lainkaan omaa nimeä. Lähes kaikille sivuille kun tarvitsee sitä. Itse olen havainnut hyväksi (mainostusta, mainostusta!) Luukun. Helppokäyttöinen jne.

Jaa mä pidän enempi hot.mailista live versiona, mukavasti hymiöitä yms.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AKUHULLU97 kirjoitti:Jos tänne sai kerran kirjoittaa mitä vain Ankkoihin liittyvää niin kysyn että paljonko antaisitte Hannulle pisteitä 1-10.

Gmail on mielestäni paras sähköposti. Hannulle pisteitä 8.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Jos tänne sai kerran kirjoittaa mitä vain Ankkoihin liittyvää niin kysyn että paljonko antaisitte Hannulle pisteitä 1-10.

Hannulle 8

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En oo vielä laittanut kuvia galleriaan. Joskus vois yrittää. Mieluummin kyllä selailen sivustoa ja osallistun keskusteluihin. Vaihdoin kuvaa kun kyllästyin aiempaan. Aika hyvä kuva muuten. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat