Rosan käsikirjottama ja piirtämä tarina "Kirje kotoa"

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Loppu vaiheiden kohdalla tuli kyynel silmäkulmaan. Tarina oli suorastaan loistava! (Sana "loistava" on oma arvosana.)

Miten arvostelisitte tarinan itse?(Tämä kuuluisi oikeasti sinne

"julkaisut" kohtaan. Tuli siis pieni virhe. Älkää välittäkö!

:)

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Aivan ihana tarina, yksi liikuttavimmista ja parhaimmista jonka olen koskaan lukenut. Upeaa jälkeä jälleen kerran Rosalta, ei voi muuta sanoa.

Vierailija

Tykkään todella paljon ko. sarjasta. Ja kun on vielä lempparipiirtäjän käsialaa, niin mikäs sen hienompaa :)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Mielestäni kyseinen tarina on Don Rosan parhaimmistoa eli todella hyvä, koska Don Rosa on lempipiirtäjäni.

-JKP aina Aku Ankkaa lukemassa.

Vierailija

Ainoa Ankka-tarina jossa on jopa mahdollista että tulee tippa linssiin(itselläni näin ei ole käynyt). Kuten JKP tuossa sanoikin se on Rosan parhaimmistoa eli toisin sanoen se on koko ankkamaailman parasta antia.

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Tämä tarina oli niin dramatiittinen (Itkin sitten luettuani Maailman rikkaimman ankan.) jonka lukemista olen odottanut kuusi vuotta! Löysin tämän Aku Ankan lehdestä noin kolmannenosan, mutta koko stoorin näin kirjasta Pako Kielletystä laaksosta. Hieno Don Rosan tekemä tarina johon varmaan kesti puolitoista vuotta (Ellei sitten kertonut jossakin lehdessä.)

Vierailija

Luin sen eilen... Siinä tulee kyllä surullinen olo, kun Roope muisteli menneitä, samalla lailla, kuin siinä Rosan tarinassa, missä Roopesta tulee maailman rikkain. Huippuhyvä tarina. Sopisi Roope Ankan elämä ja teot kirjoihin =D

Vierailija

Hyvin piirretty, hyvä käsikirjoitus, järkevä loppujuoni. On yksi minun suosikki tarinoistani.

Annan arvosanaksi 10+.n.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat