Mitä sinulla on tänään päälläsi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli hyvin yksinkertaista, kerro mitä vaatteita sinulla on juuri nyt päällä.

Idean aiheeseen sain eräältä foorumilta jota äskön selailin ja se oli siellä ihan hyvin menestynyt. Toivotaan, että täälläkin tämä topicci pysyy suht asiallisena.

Sivut

Kommentit (1675)

Vierailija

KOulussa erään näytelmän takia täytyi olla mustat vaatteet joten olen aika tylsän näköinen: musta huppari, musta T-paita, mustat pillifarkut. Ulkona oli sitte punainen takki jossa on vähän valkoista.

Vierailija

Mulla on vielä tämä harmaa-valkoraidallinen yöpaita. Siinä on myös Hello Kittyn pää pinkillä. :) Korvissa on MP3-soittimen kuulokkeet. (Kuuntelen Antti Tuiskun Lämpöä <3 )

Vierailija

Hahaa.. Oon vähän fiksummalla asulla liikkeellä, kun sitten viime kerralla.. No joo, mulla on joka tapauksess päällä mustat caprit, mustat nilkkasukat, oranssi umbron t-paita, jossa on violetteja perhosia ja sinisiä kukkia ja sitten on tumman sininen fiorellasta ostettu huppari.

Vierailija

Nyt on jo joulukuusta vaatteet vaihtuneet (no joo, en minä samoja vaatteita kahta kuukautta sentään käytä). Nyt on päällä liian iso Sonic-t-paita (taas), jossa vuoden 1991 mallinen Sonic juoksee. Sonicin yläpuolella lukee "Sonic the hedgehog" ja alapuolella 1991. Sitten on tälläinen pieneksi käyvä myrkyn vihreä huppari, jossa on tummemmalla vihreällä joku kukka ja perhonen ja siinä lukee hopealla jotain sellaista kuin "Girlstar". En ole ihan varma, on tuo nyt sitten oikein. Anyway, minulla on tälläiset äiteen mukaan ns. "telttahousut", eli sellaiset valkoiset ja tosi leveät, miljoona taskua ja ennen niistä roikkui kivoja nauhoja, kunnes isosiskoni leikkasine pois, kun omisti nämä housut vielä. Sukat ovat tälläiset vaalea-sini-vaaleanpuna-ruskea-raidalliset. Pitkä, kellertävä tukkani (jonka ihan oma-aloitteisesti kampasin aamulla) on kiinni vihreällä ponnarilla. Jotta sellaista tänään.

Vierailija

No tähän aikaan mulla on kotivaatteet käsittää kukertavat verkkarit ja oranssi teeppari.Siinähän se.Päivällä oli farkut ja teetetty musta teeppari siis oma teksti siinä.Ai niin viel teepparin päällä huppari vetskalla jossa omituisia kuvia mustavalkoisia..esittänee jotain boneshässäkkää..Ja märät sukat.. :(

Vierailija

Mulla on raidalliset sukkikset, punainen hame, jota yleensä pidän vain etelänmatkoilla... Ja sitten mulla on vaaleansininen lyhythihainen T-paita ja sitten vielä punainen pusakka. :):)

Vierailija

Mulla on mustat olohousut siis ei mitkäät farkut eikä verkkarit, ja Adidaksen vaaleanpunainen t-paita ja vaaleanpunainen fliistakki + mustat sukat.

Vierailija

t-paita jossa on Lassi missä lukee työtä työtä työtä muuhun en tässä talossa kelpaakkaan xD farkut vaaleenpunaset sikat

Vierailija

vihreä bronx paita,vihreä bronx t-paita,H&M ostetut farkut,black horsen football pitkätkalsarit :D,spiderman kalsarit :D:D ja mustat sukat

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat