Autot-elokuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulla se ja mitä mieltä olet?

Kommentit (7)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Meillä ei ole sitä, mutta olen nähnyt sen ystäväni luona. Noh, ei tuo elokuva ole mikään mahtava ollut, ei siinä edes ole kunnon juonta! Miettikääpä nyt, ralliauto menee johonkin Landejen keskukseen, missä se harjoitteleen vanhan poliisina toimivan ralliauton kanssa, ja menee sitten kaupunkiin ja... Noo, ehk' en paljasta mitä lopussa käy, jos joku sen joskus haluaa nähdä ja ei ole sitä nähnyt...Annan numeroksi 7- .<br />

<br />

Miksi muuten teit tämän tänne Pulinat-osioon? Olisit voinut tehdä tämän ihan vain animaatioihin, Disney Pixarin elokuvahan tuo on...

Hmm... Aattelin vaan kun itse kirjoitan animaatioihin vain Aku Ankka juttuja

Vierailija

Totta... Siis, tänne Pulinoihin voi kirjoittaa ihan melkein mitä vain maan ja taivaan väliltä, vaikka tuolta maan altakin.. ; ) Noihin muihin aihealueisiin saa taas kirjoittaa vain jotain, mikä rajoittuu Aku Ankkaan tai Disneyn sisäpuolelle. Tosin tavallaan tämä topic kuuluu tänne, toisaalta ei, mutta kai tämä saa täällä olla...? Wondy tietäisi...

Vierailija

Meillä ei ole sitä, mutta olen nähnyt sen ystäväni luona. Noh, ei tuo elokuva ole mikään mahtava ollut, ei siinä edes ole kunnon juonta! Miettikääpä nyt, ralliauto menee johonkin Landejen keskukseen, missä se harjoitteleen vanhan poliisina toimivan ralliauton kanssa, ja menee sitten kaupunkiin ja... Noo, ehk' en paljasta mitä lopussa käy, jos joku sen joskus haluaa nähdä ja ei ole sitä nähnyt...Annan numeroksi 7- .

Miksi muuten teit tämän tänne Pulinat-osioon? Olisit voinut tehdä tämän ihan vain animaatioihin, Disney Pixarin elokuvahan tuo on...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat