Don Rosa englanniksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka tietää, mistä löytäisi Don Rosan tuotantoa englanniksi, albumeita tai edes yksittäisiä tarinoita?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos ei tiedä, ei ehkä kannata vastata!

Oma neuvoni: En oikein tiedä, mutta divareissa tai nettihuutokaupoissa saattaisi olla.

Vierailija

Pliis, älkää vastatko jos ette tiedä! On spämmiä vastata "En tiedä". Oikeasti.

Asiaan: Divareista, kirjakaupoista, kirppareilta, nettihuutokaupaasta (kuten Huuto.netistä voisit vilkaista), ja kyllä googlellakin pitäisi löytyä. Kokeileppa googleen hakusanaa "Don Rosan tuotantoa englanniksi". Kyllä sitä jossain on.

Mutta, älkää siis vastatko, jos ette tiedä asiasta mitään. KIITOS, JOS LUIT TÄMÄN VIESTIN!

Vierailija

Minun puolesta voisit katsoa osoitteesta

http//: duckman.pettho.com/

(Laiton välin, ettei siitä tulisi hymiötä) Sieltä voit tulostaa kaikennäköistä Don Rosaa. Siellä ei kuitenkaan myydä mitään. Toisin sanoen tiedän ja en tiedä miten/mistä löytyy Rosaa englanniksi. En tiedä miten niitä löytää suomesta, mutta minun mielestä paras tapa on matkustaa jenkkeihin (tai Kanadaan) ja sieltä sitten etsiä kaikennäköisistä kaupoista ja liikkeistä. Minulla itselläni on kolme amerikkalaista sarjakuvakirjaa/lehteä, jotka ovat:

Walt Disney´s comics and stories 403 (huhti -74)

Walt Disney´s Christmas Parade 1 (Gemstone 2003)

The Lives and Times of Scrooge McDuck (2007)

eli minulla on Ron Rosan Roope Ankan elämä ja teot enkuksi. Meillä sitä sanottaisiin ´´uudistetun laitoksen ensimmäiseksi painokseksi´´. Löysin comics and storiesin Valtterin kirpparilta Wanhasta Valtterista. Maksoi 50 senttiä. Kaksi muuta täti toi, kun oli tänä kesänä matkalla Kanadassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat