Moi...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Toivottavasti ette nyt ymmärrä väärin, että oon joku hitsin huijari, mutta alan olla jo niin sekaisin, etten tiedä mitä tehdä...

No siis mun yksi karveri kertoi mulle kaikista haamuista ja hengistä ja.. Sitten mä vaan sanoin että no justa joo... Nyt mä mietin niitä koko ajan enkä pysty nukkumaan yöllä... Mitä mä teen? Tiedän että tämä ei liity aku ankkaan mutta en ole voinut kirjoittaa muualle.. Anteeksi jos häiritsin, toivoin vaan apua... <3: lla Mummoli

Kommentit (13)

Vierailija

ota vähä väkevimpii juomii nii nukahdat ja ajattele jotaa muuta aaveita ja vedät peiton pään päälle niin eiköhä auta

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kannattaa kyllä puhua, sitä minäkin suosittelisin. Näin saisit samalla pelkoa selittäessäsi itsekin kunnolla selville, mikä sinua tarkalleen pelottaaa ja miksi. En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta usein varsinkin nuoremmat saattavat alkaa pyöritellä pelotavia asioita mielessäsi, jolloin se paisuu kuin pullataikina.

Usein pelko on pahempi kuin itse pelättävä asia.

Tsemppiä. Kertoiles, kuinka on mennyt?

Vierailija

Jos vanhempasi ovat poissa kun yrität nukkua, laita vähän valoja päälle ja lue jotain kivaa (ei kummitus satuja) niin varmasti nukahdat. Auttanut ainakin minua!

Vierailija

Tämä juttu saattaa olla jo ohi, tai sitten ei, mutta toivottavasti nämä tässä keskustelussa olevat viestit auttavat sinua.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat