"Ei kesää ilman Jumboa senhän tietävät kaikki!" Onko näin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa myös mielipiteitänne Taskarin teemanumeroista ja (Mini)taskukirjoista ja Aikakoneista!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eivät jumbot ole mielestäni kesän tärkein asia! Menen kirpparille ostan muutaman Roope-Sedän, muutaman taskarin ja parikymmentä akkria niin saan paljon parempaa lukemista.

Vierailija

Ei musta.

Itse en hanki Jumboja vaikka niitä tuleekin harvoin. Ja mä kyllä kestän kesän ilman Jumboa, se ei olis ollenkaan ongelma. Itse keräilen Akkareita, taskareita, mini- taskareita ja teemanumeroita.

Vierailija

Ei olekkaan kesää ilman Jumboa, sillä olisihan tylsää, ellei olisi kesälukemista, ja vielä kun kirjastot ovat yleensä kesällä kiinni, ja kirjakaupoissa on turhan tyyriitä kirjoja, niin ei jää mitään lukemista. Ja minä en tykkää, jos alkaa lukea kirjaa, jonka on lukenut jo liiankin useasti. Ei ole kovin hauskaa, jos tietää mitä kirjassa tapahtuu, ja selaa vain johonkin mielestään hyvään kohtaan, ja alkaa lukea sitä. Silloin siitä kohdasta on hauskuus hävinnyt, sillä jos on kerran nauranut jollekin asialle kirjassa, niin ei todennäköisesti enää uudestaan naura sille kohdalle. Silloin kirja hylätään, ja koko painos on sitten jätetty homehtumaan hyllyyn. Joten en suosittele yhden kirjan lukemista montaa kertaa.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Ei olekkaan kesää ilman Jumboa, sillä olisihan tylsää, ellei olisi kesälukemista, ja vielä kun kirjastot ovat yleensä kesällä kiinni, ja kirjakaupoissa on turhan tyyriitä kirjoja, niin ei jää mitään lukemista. Ja minä en tykkää, jos alkaa lukea kirjaa, jonka on lukenut jo liiankin useasti. Ei ole kovin hauskaa, jos tietää mitä kirjassa tapahtuu, ja selaa vain johonkin mielestään hyvään kohtaan, ja alkaa lukea sitä. Silloin siitä kohdasta on hauskuus hävinnyt, sillä jos on kerran nauranut jollekin asialle kirjassa, niin ei todennäköisesti enää uudestaan naura sille kohdalle. Silloin kirja hylätään, ja koko painos on sitten jätetty homehtumaan hyllyyn. Joten en suosittele yhden kirjan lukemista montaa kertaa.

jep:D

Vierailija

Crazyduck-97 kirjoitti:Eivät jumbot ole mielestäni kesän tärkein asia! Menen kirpparille ostan muutaman Roope-Sedän, muutaman taskarin ja parikymmentä akkria niin saan paljon parempaa lukemista.

Tiedätkö ollenkaan miten hyviä Jumbot ovat? Ehkä kannattaisi ensin miettiä, mitä alkaa puhumaan, ja mitä ei.

Vierailija

Jaahas. Ei kyllä tule kesää ilman Jumboa tai muuta Ankka-julkaisua, joka on lähes aina saatavilla. Niitä on mukava lukea, varsinkin, kun niissä on paljon enemmän sivuja, kuin tavallisessa Taskarissa. No eihän se Taskukirja olekaan. Teemanumerotkin ovat ihan hyviä, ja kyllä niilläkin kesä läpi menee. Kunhan nyt on jokin julkaisu esillä.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Kesää ei ole jos ei saa lukea Jumboa. Ja niinhän se on että "ei kesää ilman Jumboa"! Tykkään minitaskareista paljon ja ne sisältävät paljon ennen julkaisemattomia tarinoita. Tykkään myös Taskarin teemanumeroista sillä on aina kiva arvailla mikä teema on tällä kertaa jne.. Teemanumeron tarinatkin ovat hyviä sillä ne sisältävät Scarpan ja Cavazzanon klassikoita mitä ei ennen ole Suomessa nähty.

Pyrin aina ostamaan uusimman Teemanumeron, Minitaskarin sekä Jumbon sillä mahtitavoitteeni on saada kerättyä kaikki Suomessa-Julkaisut Aku-Julkaisut. Ja uskokaa, kyllä minä tavoitteeni vielä saavutan.

Ja muistan myös sinun tavoitteesi ankka313, sinäkin haluat kerätä kaikki Akujulkaisut Suomessa. Onnea keräilyyn ja lykkyä tykö! Olet anasinnut sen!

Vierailija

En niin pidä jumboista ja minulla ei ole niitä kuin kaksi.Minitaskarit ovat kätevän kokoisia! Ja muutenkin hyvää luettavaa.

Vierailija

Itse asiassa en omista ainuttakaan Jumboa, joten minun kohdalla väittämä ei pidä paikkansa. Toisaalta on ihan kiva, kun on oma kesäkirja. Minitaskareista taas pidän, ne ovat käteviä. Aikakoneita olen lukenut vain yhden, ei mikään kummonen sekään, aikamatkustelusta kun en pidä erityisemmin. Suomenkielisiä teemoja minulla on vain yksi, joten niitäkin on paha arvioida. Sinänsä kuitenkin hauska keksintö ja aihe.

Vierailija

Aikakoneet on hyvii. En oo viittiny ostaa minitaskareita ku ne on nii kalliita ja normaalien taskukirjojen tekstistä saa paremmin selvää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat