Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle
MikkiMies
Akuvisa 2:n voittaja on selvillä! Tässä on Finaalin pistetaulukko: 1. akulinna777, 3 pistettä, 2. korhukapla ja LäPä7*, 2 pistettä. Voittaja on siis akulinna777! Onneksi olkoon hänelle ja kaikille muillekin osallistuneille! Akuvisa 3 pyörähtää käyntiin pian, ja otan kilpailijoita mukaan jo nyt! Kiitoksia, että osallistuitte! -MikkiMies-
Solita
Voinko tulla mukaan kokeilemaan,jos vaikka voittaisin?
Tottakai! Kilpailijat: Solita, Duckeli, akulinna777, Markus Ankka, tuplanolla177. -MikkiMies-
UrmA01
Minä tulen mukaan en kyl usko et voitan. ~01
Selvä, mukana on nyt 6 kilpailijaa; Urma01, Solita, Duckeli, akulinna777, Markus Ankka, tuplanolla177. -MikkiMies-
akulinna777
Olin viime kaudella kolmas, ja siihen en tällä kaudella tyydy. Varokaa kilpakumppanit! Tällä kertaa aion voittaa!
taika jonttu
mukana ollaan!
Ohhoh! yhteensä 8 kilpailijaa yhdessä illassa! Huomenna varmaan päästään aloittamaan! Kilpailijat: taika jonttu, akulinna777, Urma01, Solita, Duckeli, akulinna777, Markus Ankka, tuplanolla177. -MikkiMies-
Turbotupu
Tulen mukaan koska olin mukana ensimmäisessäkin.
Kilpailijoita on nyt 9; Turbotupu, taika jonttu, akulinna777, Urma01, Solita, Duckeli, akulinna777, Markus Ankka, tuplanolla177. -MikkiMies-