Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Lintu

guru333

Liittymispäivä: 21.07.2008

Pelit 8.2.2012 13:56

On kyllä pakko tulla tännekin vähän leijumaan, nimittäin vedin eilen The Impossible Gamen ekan levelin 100% läpi ilman flagejä. Oli muuten hieno tunne, kun aika kauan sitä joutu hakkaamaan.

// EIII!!!1!! Tänään päivitin ton kännykän Belleen, niin arvatkaapa oliko Impossiblen ennätykset vielä tallessa? Ei todellakaan. Kaikki poissa. Samoin Fruit Ninjassa jota myöskin on tullut pelattua melko lailla. Ja kun olen vielä ollut koko viikon poissa koulusta, kukaan ei edes nähnyt sitä 100%-palkkia. Mutta, onneksi osaan sen melko lailla ulkoa, ja kohta se on uusiksi läpi. Äsken meni tokalla yrityksella 81%. Angry Birdsit yms. sentään säilyi. Kuitenkin, Anna-päivityksessä ei kadonnut mitään, joten ei ihan niin putkeen mennyt tuolla saralla.

Kulkuri1

sepittäjä

Liittymispäivä: 14.06.2010

Mun nimi network nimi PS3:lle 8.2.2012 14:27

Jos jotain kiinnostaa niin mun network nimi PS3: lle on G-O-S-S-E. Ilmoitinkin tästä jo joskus. Jos saatais tarpeeksi AA.filäisiä joilla on GT3 niin voitas joskus ottaajoku vähän isompikin skaba. Mulla on jo kaks network kaverii PS3: lle joilla on GT3. Eli pyytäkää kaveriks!

-Kävi niin hassusti, että…

Touho2

Mr Roope Ankka

Liittymispäivä: 26.07.2009

Pelit 8.2.2012 15:21

Sepittäjä, lisäisitkö minut ystäväksesi? Tunnukseni on Trikolori77.

Aku2_rosa

Don McAnkka

Liittymispäivä: 26.10.2009

Re: Pelit 8.2.2012 16:48

Lainaus:
guru: On kyllä pakko tulla tännekin vähän leijumaan, nimittäin vedin eilen The Impossible Gamen ekan levelin 100% läpi ilman flagejä.

Ensimmäisellä yrityksellä tänään pääsin 63%. : D Enkä siis ole sitä kenttää hetkeen pelannut. Pelaan mieluummin Heavenia.

Lainaus:
AA: donu ajanvietettä vai ajantuhlausta : D

Hieman molempia. : ) Itse ainakin tykkään tuosta Vovlosta, kulkee nimittäin paljon nopeammin kuin ulkokuori antaisi odottaa. (Plus se brittien röhönaurun hiljeneminen kun Suomi-poika painaa niitten Ferrarien ohi ikivanhalla Ruotsinlaivalla kori keinuen 8D)

Tomppeli

Alluonbanneilla

Liittymispäivä: 29.01.2012

Re: Re: Pelit 8.2.2012 17:35

on toi alan wake kyl hyvä. takas bänneilt.

Sudari2

Turbotupu

Liittymispäivä: 21.10.2009

Re: Re: Re: Pelit 8.2.2012 19:10

Terse!
Pitkästä aikaa oon täällä.

Vaihdoin pari päivää sitten Sims 3 PS version kaverin Burnout Parasideen.Oli tuo Sims katsokaas surkea.Toisin kuin Burnout on omasta mielestäni mahtava.Näin tällä kertaa.

Turbotupulla ei vieläkään ole turbojaRoope_surullinen

Ankkapolo

tarkanmarkanvartija

Liittymispäivä: 10.08.2009

Re: Re: Re: Re: Pelit 8.2.2012 19:14

Älä lue tätä tekstiä, jos omistat SM3DL:in ja et halua kuulla pelin juonesta enempää! Kun tänään pelasin Pelin Bonus-tasoja, huomasin, että ykkösmaan linnassa olikin loppuvastuksena Dry bowser! (googleta, jos et tiedä mikä/kuka on). Se oli iloinen yllätys, koska hahmo on mario hahmojen Top-5Tyrmistynytsäni.

Nuuh

..::Aku Ankka::..

Liittymispäivä: 01.12.2009

Re: Re: Re: Re: Pelit 8.2.2012 19:16

Lainaus:
Toisin kuin Burnout on omasta mielestäni mahtava.

Allekirjoitan, ehdottomasti paras kaupungissa vapaata ajoa salliva peli ainakin kun en näitä NFSiä ole pelannut sitten carbonin, kun on mennyt sen verran överiksi, tosin NFS most wanted on paras peli aina (se on helppo sanoa kun ei ole sitäkään pelannut n.4 vuoteen) siitä siis joskus voisi remaken tehdä NFS jos haluaisi rahastuksen lisäksi myös tyytyväisempiä pelaajia...

Sudari14

Uigtikrrye

Liittymispäivä: 10.02.2011

Re: Pelit 9.2.2012 19:44

Äsken FIFA Be A Pro -voitto Aston Villassta 2-1, Aston villa karkasi 1-0 johtoon, karkasin pelaajallani läpiajoon, ja Stephen Warnock kaatoi minut takaapäin ja sai ulosajon. Lampard laukoi juuri siitä vapaapotkusta tasoituksen. Hetki ennen loppua lauoin päin Villan maalia kohti, laukaus muutti suuntaa puolustajasta ja painui ohi hämmästyneen maalivahdin. Nousin siis voittoon, vaikka tehdyt maalit olivat Villalle 3-0 : )

//Anteeksi epäselvä selostukseni 1-1 maalista, Lampardin vapaapotku muutti suuntaa muurista.

Norsu

hym

Re: Re: Pelit 10.2.2012 8:02

Tänään siis klo 20 Mario Kart 7-turnaus.
Voisiko joku antaa vielä sen community-koodin,koska en sitä ole vielä ehtinyt lisätä...

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]