TERVETULOA!, maikin 200. viestin juhliin!! 8.11.2008 18:54
Hyvät ihmiset, minulla on ilo ja kunnia ilmoittaa, että tämä viesti on minun 200. viestini. Tämän takana on ollut kova työ ja uuras kirjoittaminen, mutta työ tekijäänsä kiittää. Haluankin kiittää kaikkia Aku Ankan sivujen käyttäjiä niistä mahtavista keskusteluista, joihin osallistuessa viestimääräni on karttunut. Ilman teitä ja niitä keskusteluja en olisi nyt tässä. Erityisesti mieleeni on jäänyt ne monet kuukauden ankkahankintasi -keskustelu ja muut sellaiset, jotka vain eivät ota päättyäkseen. Mutta joka tapuksessa tämän takana on ollut paljon työtä, verta, hikeä ja kyyneliä. Mutta nyt olen hyvin iloinen saavuttaessani tämän tavoitteen. Mottoni onkin: tee mitä teet, mutta älä luovuta. Kuvitelkaa minkälaiset Aku Ankan nettisivut olisivat jos sellaiset uuraat oikeuden puolesta taistelijat kuten _Wonderlust_ tai Sami-96 olisivat luovuttaneet? (saan varmaan heiltä haukut tästäkin)Niinpä en minäkään luovuttanut. Olen aina jaksanut vastata keskusteluihin, joissa on ollut mitä järjettömimpiä aiheita. Olen raatanut ja vihdoin olen täällä. Ja voin sanoa, että jatkan vielä kunnes olen eniten kirjoittaneiden listan huipulla,ja se kuka ei usko, että minut siellä näkee tulee vielä hieromaan silmiään, sillä siellä minä seison. Meillä on edessä pitkä ja mäkinen tie. Tavoitteen saavuttaminen ei tule olemaan helppoa, mutta se onnistuu. Ei ehkä heti, mutta enemmin tai myöhemin kyllä.
Siis vielä kerran, kiitos teille hyvät käyttäjät, sillä ilman teitä en seisoisi tässä!