Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle
kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 16:36
?
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 16:43
ei missään nimessä sillä kaverini pelaa sitä ja pelikin maksaa jo päälle 30€ ja puhumattakaan peli korteista.yhden kk pelikortti maksaa jo 25€ ja puolessa vuodessa menee jo päälle 300€!!!!!siis jos pelaat kaiken aikaa
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 16:52
Sekin on surkea, ja se on World of Warcraft.
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 17:13
Onkohan nyt mahdollisesti kyseessä peli nimeltä World of Warcraft?
jotenkin epäilisin niin, vaikkakin topicin otsikon kirjoitusasu on suorastaan järkyttävä o.O
Kyllä WoW on oikeastaan aivan loistava peli. Ja etenkin, kun uusi lisäosa julkaistaan aivan pian. Itsekin olen sitä vähän pelannut, mutta ainoa este sen aktiiviselle pelaamiselle on nimenomaan sen hinta. About 15€ kuussa on kyllä omalle lompakolle ihan liikaa, joten sen puolesta jää minun pelaamiseni.Joskus sitten, kunhan saan liksaa ihan säännöllisesti, niin voisin aivan hyvin aloittaa pelaamisen. On se kuitenkin ylivoimaisesti paras MMORPG, jota olen pelannut tai josta olen edes kuullut.
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 18:33
se on surkea ja en oo pelannut
RE:RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 18:45
Rosa4tehwin kirjoittinkohan nyt mahdollisesti kyseessä peli nimeltä World of Warcraft?<br />
jotenkin epäilisin niin, vaikkakin topicin otsikon kirjoitusasu on suorastaan järkyttävä o.O<br />
Kyllä WoW on oikeastaan aivan loistava peli. Ja etenkin, kun uusi lisäosa julkaistaan aivan pian. Itsekin olen sitä vähän pelannut, mutta ainoa este sen aktiiviselle pelaamiselle on nimenomaan sen hinta. About 15€ kuussa on kyllä omalle lompakolle ihan liikaa, joten sen puolesta jää minun pelaamiseni.Joskus sitten, kunhan saan liksaa ihan säännöllisesti, niin voisin aivan hyvin aloittaa pelaamisen. On se kuitenkin ylivoimaisesti paras MMORPG, jota olen pelannut tai josta olen edes kuullut.
Kuittaan tuon WoW on melkosen loistava peli..uusi lisäosa kiinnostaa.
Lehdessä näkyi jo mainos..mutta koskahan sen saa.
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 18:57
ei. on se hyvä mut maksaa 30€ kahden kuukauden välein
RE:kannattaako war of world craft ostaa 11.11.2008 19:23
En tiiä, en oo ikinä pelannut..
Re: RE:kannattaako war of world craft ostaa 1.7.2011 21:27
Kanttaa eka ladata triali.
nkohan nyt mahdollisesti kyseessä peli nimeltä World of Warcraft?<br />