Palaa tämän foorumin etusivulle

Hannu5

S.virtanen

Liittymispäivä: 16.07.2008

kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 10.12.2008 14:37

kuka kuuntelee heviä kaikki voi sanoa kommenttinsa hevistä ja voi sanoa mitä bändejä fanittaa toivon että kaikki osallistuu tähän Roope_yllattynytX

Aku52

Piia

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 10.12.2008 15:17

Mä kuuntelen raskaampaa musiikkia.. Eniten tykkään kuitenki Scorpionssista,Led Zeppelinistä,Sonata Arcticasta ja monista muista joita en nyt jaksa luetella.. Oon kertonu niitä jossain muussa keskustelus..

Roope16

artsi 98

Liittymispäivä: 09.10.2008

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 15:18

KUUNTELEN TERÄSBETONIA jos hevistä puhutaan on toki muutakin hyvä mut ne ei kaikki kuulu heviin.

Milla2

nightwish

Liittymispäivä: 22.05.2008

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 15:20

Kuuntelen metallia ja jonkun verran rockia. Lempibändejäni ovat Nightwish, Marilyn Manson, Teräsbetoni, Sonata Arctica, Indica (ei ole metallia mutta on silti tosi hyvä) ja monia muita.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 15:22

Armaassa Wondyn "Musiikki"-topicissa voi ilmaista mielipiteensä Heavy Metallista hyvin tekemättä sille omaa topiciaan.

Aku20

Duke Duck

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 16:14

Heavy Metal on vain yksi Metal Genren alalaji. Joten kysymys olis pitänyt olla: Kaikki Metal fanit tänne päin. Anyway, itse kuuntelen metallia ja lempi bändejäni ovat KISS, Guns N' Roses, Iron Maiden, AC/DC ja Van Halen. Näistä kaikki patsi Iron Maiden ovat Hard Rockia, joka on mun suosikki Genre.

Hallowale

Liittymispäivä: 15.06.2008

RE:RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 19:05

Duke Duck kirjoittiRoope_pettynytempi bändejäni ovat KISS, Guns N' Roses, Iron Maiden, AC/DC

BTW AC/DC ei oo hevii vaan rockii....

Apulainen

Capzi

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 19:07

En kuuntele muuta heviä kuin Nightwishiä ja muut lemppari bändini ovat popin ja rockin puolella.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4336

RE:RE:RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 19:14

Hallowale kirjoitti:BTW AC/DC ei oo hevii vaan rockii....

Sanoisin olevan enemmän hard rockia. En kyllä ole perehtynyt muun kuin metalin alalajeihin, enkä niistäkään tiedä kuin yleisimmät linjaukset sekä itseäni eniten kiinnostavat tyylit.

Tosiaan, kun on jo huomautettu topicin aiheen istuvan jo aikaisempaan topicciin, mitä järkeä tulla vastaamaan kysymykseen aivan kuin ei olisi tuota tietoa edes lukenut? Tämä kuuluisi vähintäänkin lukottaa, mutta minkäs teet, kun modeja ei ole. Pyydän ja vetoan, että ymmärtäisitte tällaisissa tilanteissa antaa topicin vajota ja kääntyä mainitun alkuperäistopicin puoleen.

Kultu

Hennukka

Liittymispäivä: 25.06.2008

RE:kaikki heavy metalli fanit tänne päin (voi muutkin tulla sanoo kommenttinsa) 12.12.2008 19:23

Mä kuuntelen mieluiten Vanessa Hudgensia, Miley Cyrusia ja Ashley Tisdalea. Mä en pidä hevistä se on vaan mun mielipide.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]