Palaa tämän foorumin etusivulle
TOPICIT??? 22.12.2008 16:57
Miksi jotkut topicit häipyy pois ku on kirjottanut tänne? Mä äsken kirjotin tänne ja se häipy pois!!??
RE:EI CABS LOCKIA OTSIKOSSA!! 22.12.2008 17:02
Ehkä olet kirjoittanut jotakin huonoa tänne.
RE:TOPICIT??? 22.12.2008 17:07
Eläs nyt herranjestas ala spämmimään topiceilla tätä vauhtia 0.o
Ihan ensinnäkin, rajoitas tuota capsin käyttöä, sillä ei tässä tapauksessa ole minkään muun kuin tyylivirheen virkaa.
Sitten, ylläpito poistaa ilmeisesti kuitenkin kaikista turhimmat ja sääntöjenvastaiset topicit, joten varmaan jotain kiellettyä topiccisi sisälsi. Vaikka näin henkilökohtaisesti poistaisin tämänkin topicin ja tuon kalenteritopiccisi. Rajoittapa nyt hieman ja käy lukaisemassa ajatuksen kanssa tuo Ohjetoic topiccien tekoon Nettisivut-kategoriasta!
RE:RE:TOPICIT??? 22.12.2008 17:14
Rosa4tehwin kirjoitti:Eläs nyt herranjestas ala spämmimään topiceilla tätä vauhtia 0.o<br />
Ihan ensinnäkin, rajoitas tuota capsin käyttöä, sillä ei tässä tapauksessa ole minkään muun kuin tyylivirheen virkaa.<br />
Sitten, ylläpito poistaa ilmeisesti kuitenkin kaikista turhimmat ja sääntöjenvastaiset topicit, joten varmaan jotain kiellettyä topiccisi sisälsi. Vaikka näin henkilökohtaisesti poistaisin tämänkin topicin ja tuon kalenteritopiccisi. Rajoittapa nyt hieman ja käy lukaisemassa ajatuksen kanssa tuo Ohjetoic topiccien tekoon Nettisivut-kategoriasta!
Juuri näin. Älä tee turhia topickeja kun sellaisia on jo tarpeeksi.
RE:TOPICIT??? 4.1.2009 17:07
No joskus topicit saattaa siirtyy edelliselle sivulle jos on vaikka paljon enenmmän aktiivisia topiceja..?
btw, ama5, meil on sama profiili kuva!
RE:TOPICIT??? 7.1.2009 16:48
En nyt mieleeläni sanoisi näin koska mulla on sama topicien teko ongelma mutta olen samaa mieltä Rosa4tehwinin ja hiidenkirnun.
RE:TOPICIT??? 7.1.2009 17:00
Mullakin häipyi kerran tekemäni topic toiselle sivulle.
RE:RE:EI CABS LOCKIA OTSIKOSSA!! 7.1.2009 17:08
eh...en tiiä,mikä on off-topic(kysyin mist saisin kultu kimallus-kuvii),mut ku en tiiä ,mikä on off-topic!Voisko joku kertoo?
RE:TOPICIT??? 7.1.2009 17:38
Älä tee turhia topiceja tänne.