Palaa tämän foorumin etusivulle

Roope14

Aku Ankka :)

Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:28

Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Roope15

kultahullu

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:35

Aku Ankka Ilahtunut kirjoitti:Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Minä ainakin voin, jos tuo on totta.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:36

Kiva juttu, että olet parantanut tapasi. Ei se mitään. Älä enää trollaa ja tervetuloa takaisin.
Ps. Olisit vinut pahoitella Off-topicissa.

Ekavekara

hantsus

Liittymispäivä: 06.06.2008

RE:RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:37

kultahullu kirjoitti:
Aku Ankka Ilahtunut kirjoitti:Sori että tein ne kaikki tyhmät keskustelut ja varsinkin pyydän anteeksi Samilta. Kaverit keksi tehä ne jutut ja sitten ne painosti mua tekee ne ja mä sitte tein ne jotta pysyisin kaveri porukassa. Enään en tee sellasta koska mut potkittiin ulos porukasta jo vähän aikaa sitte. Voitteko mitenkään antaa anteeksi minulle?

Minä ainakin voin, jos tuo on totta.
Mäki voin.

Taikaviitta

gigabyte

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:41

Minä annan Anteeksi!Mutta vika ei ollut sinun,vaan niiden jotka keksi koko jutun!

Taikaviitta3

djlordi

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:45

Eipä haittaa Aku Ankka Ilahtunut. Tervetuloa takaisin sivuille.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 13:56

No.. Ei minulla muuta kuin, että en anna anteeksi, eikä se varmaan haittaa. Nimittäin aika laiha juttu että "kaverit painosti". Voi, voi. Onko se niin hankalaa sanoa ei. En anna anteeksi.
Ps. Turha keskustelu, Off-topic on näitä suruvalitteluja varten..

Aku3_barks

Donald-91

RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 14:16

Vilpitön anteeksi anto myös täältä suunnasta, Aku Ankka Ilahtunut, jos puhut täysin totta siitä miksi teit niin. Toivottavasti nyt parannat tapasi etkä enää trollaisi näillä sivuilla. (Oletko siis se sama joka hääri täällä viime syksynä siinä elo-syyskuun ja syyskuun vaihteessa ja aikana?) Mutta Off topiccikin on olemassa silti.

PS. Af1: Mistä sinä sen muka tiedät minkälaista se painostus hänen kaveriporukassaan on ollut?

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 14:40

Donald-91 kirjoitti:Af1: Mistä sinä sen muka tiedät minkälaista se painostus hänen kaveriporukassaan on ollut?

Öö.. no, jostakin, en voi sanoa. Ja kyllähän sen tavallaan on aika huono asema kaikilla jos painostaa noinkin typerällä asialla.

Oletusprofiili

muumipikko

Liittymispäivä: 13.12.2008

RE:RE:Anteeksi kaikille! 4.1.2009 15:44

Salwer1st/ kirjoitti:Kiva juttu, että olet parantanut tapasi. Ei se mitään. Älä enää trollaa ja tervetuloa takaisin.<br />
Ps. Olisit vinut pahoitella Off-topicissa.

Olen samaa mieltä Salwert1st/ kanssa.Toivottavasti löydät uusii ystävii.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]