Palaa tämän foorumin etusivulle

Zafire2

roscaa

Liittymispäivä: 21.07.2008

onko teillä pelikonsolia? 13.1.2009 19:56

Mulla on psp ,ps3 ja ps2,mutta serkuilla on wii ja xbox

Aku57

ankka706

RE:onko teillä pelikonsolia? 13.1.2009 19:59

Meillä on Wii, Ps2, DS ja Game Boy. Ainoastaan tuo Gae Boy on minun omani.

Sudari11

judoka

Liittymispäivä: 01.01.1900

RE:onko teillä pelikonsolia? 13.1.2009 20:17

Meillä on playstation 2:nen

Aku13

Akuhullu97

RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 8:56

Mitäs tämä keskutelu tekee Animaatioissa? Voisi vähän kiinnittää huomiota siihen, minne topicin laittaa, ja ajatella myös, että onko se varmasti tarpeellinen. Miten pelikonsolit animaatioihin liittyvät? Eivät mitenkään. Tämän olisi voinut Pulinoihin laittaa, koska tämä osio on Disneyn animaatioille tarkoitettu. En nyt kuitenkaan sitäkään suosittelisi, että tätä oltaisi Pulinoihinkaan pistetty, sillä tällainen topic on siellä jo, ja varmasti montakin tällaista.
Itse omistan ainoastaan Nintendo Wii-pelikonsolin. Ei ole tullut tarvetta muita ostaa. On oikeastaan aika rahastusta, että koko ajan tulee uusia pelikonsoleita, mihin vanhat pelit eivät käy. Ja miksei esimerkiksi Ps2:n pelit voisi sopia Nintendo Wiille, tai jotain tuon tapaista?

Aku_rosa

Mac partyduc

RE:RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 9:18

Akuhullu97 kirjoitti:Mitäs tämä keskutelu tekee Animaatioissa? Voisi vähän kiinnittää huomiota siihen, minne topicin laittaa, ja ajatella myös, että onko se varmasti tarpeellinen. Miten pelikonsolit animaatioihin liittyvät? Eivät mitenkään. Tämän olisi voinut Pulinoihin laittaa, koska tämä osio on Disneyn animaatioille tarkoitettu. En nyt kuitenkaan sitäkään suosittelisi, että tätä oltaisi Pulinoihinkaan pistetty, sillä tällainen topic on siellä jo, ja varmasti montakin tällaista. <br />
Itse omistan ainoastaan Nintendo Wii-pelikonsolin. Ei ole tullut tarvetta muita ostaa. On oikeastaan aika rahastusta, että koko ajan tulee uusia pelikonsoleita, mihin vanhat pelit eivät käy. Ja miksei esimerkiksi Ps2:n pelit voisi sopia Nintendo Wiille, tai jotain tuon tapaista?

Jep, taas yksi turha keskustelu.
Ja Ps2:n pelit eivät tietenkään sovi Wiille, onhan ne eri yhtiöitten tekemät, vähentäis tuottoa.

Aku32

adz

RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 11:02

Enempi ihmetyttää miksei Ps2 pelit käy Ps3.

Pepi1

King Henkka

RE:RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 11:55

adz kirjoitti:Enempi ihmetyttää miksei Ps2 pelit käy Ps3.

Ensimmäisissä Ps3Tyrmistynytsa osa Ps2Tyrmistynyten peleistä kävi, mutta myöhemmin on se ominaisuus otettu pois noista 3Tyrmistynytta. Kai siinäkin on joku raha jutska ja vissiin ainakin muistelisin, että syy oli myös, että Pleikka 3Tyrmistynyten pelivalikoima laajenee niin paljon kokoajan. Onhan se kolmonen saanu siitä kyllä kritiikkiäkin, että kun ei sovi Ps2 pelit siihen. Mut joo itse omistan Ps2Tyrmistynyten ja se on toinen semmonen toinen sanoi vuosien kovan peluun jälkeen itsensä lähes irti niin, että vain, kun sen kanssa leikki jonkun aikaa jotkut pelit toimi. Ps1 oli joskus ennenmuinoin muuten mulla käytössä (on se nykyäänkin jossakin kaapissa pölyyntymässä), mutta sen aika nyt on jo täysin ohitse.

Mut tosiaan typerää, kun tehdään uusia koneita ja aina pitäs ostaa sit siihen uudet pelit ja konsoli on kallis, kun mun mielestä Ps2 suorituskykykin on jo ihan kelpo. Okei jonkun Nintendon ja nykypäivän konsoleissa toki on selvää kehitystä, mutta nykyään ei pysty enään tekemään niin suuria harppauksia. Ja tietokone on muuhun käyttöön yleisesti, pelikoneelta itse odotan vain, että sillä voi katsoa elokuvia ja pelata pelejä. Se on selvä, että näin saadaan rahat ihmisiltä pois ja toki onhan uusi konsoli parempi, mutta silti... Ja joskus vuonna 2050 on varmaan Playstation 10 tyyliin tullu.

Se on ihan selkeä asia, että eri konsolivalmistajien pelit eivät sovi toisiinsa, mutta joo jos kaikki ostaisi mitä on markkinoilla ja pelejä niin saisi ensin voittaa lotossa pääpotin.
Toisekseen on typerää, jos hankkisi Ps3 niin joutuisi vaihtamaan ees taas scart johtoa Ps3 ja Ps2 välillä, kun Ps2 on niin paljon hyviä pelejä ja eihän sitä pystyisi heti hankkimaan Ps3 kymmeniä pelejä, joten haluisin kuitenkin pelata kakkostakin...

Mut joo tuli nyt kommentoitua tähän ja tosiaan aihe on ihan väärässä paikassa, ei tämä Disneyn animaatioihin kuulu, mutta parempi toki, kun vaikka hahmo topicissa sentään...

Aku32

adz

RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 14:10

King Henkka, joo Ps2 on mulla ja jos hankkisin kolmosen sehän on blue ray levy ja tottakai mm.graffa paljon parempi kuin monessa muussa. Kuitenkin en aio kolmosta hankkia, ihan varmasti ennenpitkää myynnissä se Ps10. Toiveikas

Kehitys menee eteenpäin. Joka masiinan perässä ei tarvi ollakkaan, mua harmittaa kun porukat myivät aikoja sit SNES-konsolin ja kymmeniä pelejä..Roope_surullinen Nyt oisin mielelläni pelannut niitä pelejä.

Aku_pim

djduck

Liittymispäivä: 05.06.2008

RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 16:01

Miksi tämmöinen keskustelu Animaatioihin? Aika turha keskustelu, mutta vastataan nyt kuitenkin. Meillä on PC ja PS2. Serkuilla on Wii.

Kapu_aku

partajussi5

Liittymispäivä: 03.12.2008

RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 16:24

Meillä on PS1.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]