RE:RE:onko teillä pelikonsolia? 14.1.2009 11:55
adz kirjoitti:Enempi ihmetyttää miksei Ps2 pelit käy Ps3.
Ensimmäisissä Ps3

sa osa Ps2

en peleistä kävi, mutta myöhemmin on se ominaisuus otettu pois noista 3

ta. Kai siinäkin on joku raha jutska ja vissiin ainakin muistelisin, että syy oli myös, että Pleikka 3

en pelivalikoima laajenee niin paljon kokoajan. Onhan se kolmonen saanu siitä kyllä kritiikkiäkin, että kun ei sovi Ps2 pelit siihen. Mut joo itse omistan Ps2

en ja se on toinen semmonen toinen sanoi vuosien kovan peluun jälkeen itsensä lähes irti niin, että vain, kun sen kanssa leikki jonkun aikaa jotkut pelit toimi. Ps1 oli joskus ennenmuinoin muuten mulla käytössä (on se nykyäänkin jossakin kaapissa pölyyntymässä), mutta sen aika nyt on jo täysin ohitse.
Mut tosiaan typerää, kun tehdään uusia koneita ja aina pitäs ostaa sit siihen uudet pelit ja konsoli on kallis, kun mun mielestä Ps2 suorituskykykin on jo ihan kelpo. Okei jonkun Nintendon ja nykypäivän konsoleissa toki on selvää kehitystä, mutta nykyään ei pysty enään tekemään niin suuria harppauksia. Ja tietokone on muuhun käyttöön yleisesti, pelikoneelta itse odotan vain, että sillä voi katsoa elokuvia ja pelata pelejä. Se on selvä, että näin saadaan rahat ihmisiltä pois ja toki onhan uusi konsoli parempi, mutta silti... Ja joskus vuonna 2050 on varmaan Playstation 10 tyyliin tullu.
Se on ihan selkeä asia, että eri konsolivalmistajien pelit eivät sovi toisiinsa, mutta joo jos kaikki ostaisi mitä on markkinoilla ja pelejä niin saisi ensin voittaa lotossa pääpotin.
Toisekseen on typerää, jos hankkisi Ps3 niin joutuisi vaihtamaan ees taas scart johtoa Ps3 ja Ps2 välillä, kun Ps2 on niin paljon hyviä pelejä ja eihän sitä pystyisi heti hankkimaan Ps3 kymmeniä pelejä, joten haluisin kuitenkin pelata kakkostakin...
Mut joo tuli nyt kommentoitua tähän ja tosiaan aihe on ihan väärässä paikassa, ei tämä Disneyn animaatioihin kuulu, mutta parempi toki, kun vaikka hahmo topicissa sentään...