Palaa tämän foorumin etusivulle

Roope6

"Hiidenkirnu"

Moderaattori Viestejä: 3531

Off-Topic 4 16.11.2011 22:04Icon_lock

500 sivun virallistuttua topicien ylärajaksi ja off-topic 3 ylitettyä tuo raja on aika avata sivuston suosituimmalle aiheelle neljäs versio.

Muistutuksena vielä offin tarkoitus Rosa4Tehwinin alkuperäisestä offista.

Lainaus:
Rosa4tehwin: Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen. Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!! Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua!

Linkki Off-Topic 3:een:
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/24294/off_topic_3/sivu/1

Kkopla5

kuukupööpötin

Liittymispäivä: 18.08.2009

Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:00Icon_lock

Jes! Eka viesti!
Tämäkin sitten tuli. No, heräsin juuri ja huomasin että kello oli paria vaille seitsemän niin menin heti avaamaan tän sivun kännykästä ja voilá mä sainkin ekan viestin.Puolelta taas lähden, tosin tänään saan varmaan kyydin autolla kun äiti vie minut.
Ah, se on niin ihanaa kun nyt ei ole valinnaista liikkaa tänään. Pääsen klo 12!
Menen nyt aamupalalle, joten moikka!

Puosu

vikakiva

Liittymispäivä: 22.07.2009

Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:13Icon_lock

Yeah, pääsin kirjoittamaan ekalle sivulle!

Joten moi vaan kaikille!
Kohta täytyy lähteä kouluun, onneksi ei tanssiharjoituksia tänään...
Bussini lähtee kahdenkymmenen minuutin kuluttua, joten taidan alkaa valmistautua.
Kiitos! Toiveikas

Vuohi

9MK6

Liittymispäivä: 16.04.2011

Re: Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:25Icon_lock

katsos, uusi offi ilmestyny.
Kohtapuoliin pitäisi "töihin” raahautua, mitään sen kummoisempia tapahtumia ei tänään näytä olevan. Viikonloppuna taas pääsee vaihteeksi muihin maisemiin Hämeenlinnaan. Eipä kai tässä muuta näin aamuiseksi. Hyvää päivänjatkoa.

Aku_rosa

D.U.C.K ILONPILAAJA

Liittymispäivä: 31.07.2011

Re: Re: Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:34Icon_lock

Päiviä.

Tänään mulla on juoksukilpailu tylsää! Muutenkin aikaa tylsää tulee olemaan varmaan tänään.

Käykää täälä topicissa: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/16/viestiketju/25984/onko_totta_

Viimeksi päivitetty. 11.12.2011

D.U.C.K ILONPILAAJA

Taikaviitta2

Daniel10

Liittymispäivä: 24.09.2010

Off-Topic 4 17.11.2011 7:46Icon_lock

Of Topic 4! Jes!

Kysymys Hidikselle: Pystyvätkö moderaattorit kirjoittamaan tänne viestejä ihan koska vaan, sillä tuo viestisi on kirjoitettu silloin kun koko keskustelu paikka oli jo sulkeutunut? Olen nähnyt Ake Maken ja Wondynkin kirjoittelevan tänne viestejä keskustelujen sulkeutumisen jälkeen.

Jos olette viestejäni lukenut, tiedätte, että tänään, torstaisin kouluni alkaa vasta kymmeneltä.: ) Eilen unohdin tehdä läksyt, ja illalla muistin läksyt.. Illalla olin niin väsynyt, että menin vain nukkumaan. Onneksi tänä-aamuna voi vielä tehdä läksyjä.

Kuinkakohan kauan muuten AA sivut ovat vielä suosittuja? Vai kirjoitellaanko AA sivuilla vielä maapallonloppuun saakka? Vai loppuuko maapallosta kiinnostus AA: sta, ja nämä sivutkin unohdetaan? Mistäköhän minulle nämäkin kysymykset tuli mieleen?

Hä? Ihan kuin jotkut AA sivulaiset olisivat joskus sanoneet, ettei ensimmäistä Offia pääse katselemaan.. Muistankohan oikein, vai väärin, sillä..
http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9018/off_topic
.. tuossa se ensimmäinen Offi nyt sitten on.

~ Danielkymppi

Tulppu

Allu LäpänHeittäjä

Liittymispäivä: 08.08.2011

Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:54Icon_lock

No huhhuh. Löysä päivä tänää. 4 tuntia ja pelkkiä taideaineita. Ja kaikkia kinosti.

Aku51

Markus Ankka

Liittymispäivä: 02.06.2011

Re: Re: Off-Topic 4 17.11.2011 7:58Icon_lock

Vihdoinkin tuli uusi Offi. Hyvä, Hidis!

Menen tänään ysiin, kiirettä ei siis ole. Aluski löhöilin sängyllä ja sitten söin aamupalan. Nyt avasin koneen.

Jatkuu.....

-Make

Tati2

CrazyDuck12

Liittymispäivä: 15.10.2009

Re: Re: Re: Off-Topic 4 17.11.2011 9:29Icon_lock

Kaikille edellisille (ei allulle): Mitä jännää on kirjoittaa ekalle sivulle, tai siinä että off 4 tuli? No, kiva että joilllakin on hauskaa. Oon nyt kolmatta päivää putkeen poissa koulusta ja oksettaa kamalasti. Otin allekirjoituksen muuten taas käyttöön ja uuden allekirjoituksen näet lopussa. : ) Menen muuten tämän viestin jälkeen vaihtamaan profiilikuvan. Eli nyt!

-CÐ ĸırjœıþþı þæµəŋ-

ps. älä valita jos viesti oli sekava.

Aku54

Tatsari

Liittymispäivä: 06.08.2009

Re: Off-Topic 4 17.11.2011 10:28Icon_lock

Lainaus:
Re: Re: Re: Off-Topic 4
CrazyDuck12 - 17.11.11 09:29 (ID 845127)
Oon nyt kolmatta päivää putkeen poissa koulusta ja oksettaa kamalasti.

Huomenta!

Minäkin olen kipeänä. Neljä päivää olen ollut poissa koulusta. Yskittä, on välillä kuumetta, nuhaa ja välillä myös päänsärkyä. Mutta paraneemaan päin tässä ollaan.

Hyvää päivän jatkoa toivottaa Tatsari!

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]