Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

Off-Topic 30.9.2008 16:48Icon_lock

Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen.
Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!!
Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Ja neuvona annan suoraan: Jos joku tekee esim. topicin "Simpsonit", niin sinne voi laittaa kaiken Simpsoneihin liittyvän. Eikä uusia aihaeita tarvitse tehdä (esim. Homer Simpson, Simpson-kirjat yms.)

Mutta, nyt juttelemaan, mitä sitten keksittekin. Minun pitää taas poistua lukemaan biologiaa ja tarkemmin solun toimintaa ja perinnöllisyyttä.
On kyllä harvinaisen puisevaa tekstiä. Mennyt 0,5l energiajuomaa ja silti jo kerkesin nukahtaa.

Yay, enää 2 koetta koeviikolla jäljellä; huomenna bilsa ja torstaina historia. Hissa on sentään mielekästä : D

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 16:49Icon_lock

Jutustelutopicci yleisesti ottaen kaikesta asiallisesta. Eli asia mikä asia, niin tänne sitten. Kätevää!

Minusta on mahtava, että tällekkin foorumille joku teki off-topicin. (Itselleni se ei jostain kumman syystä tullut mieleeni...) Nyt jää sitten nähtäväksi, paljonko tämä topic vaikuttaa. Varmasti tästä topicista huolimatta tulee topicceja, jotka sisältyisi kyllä aivan mainiosti tähän topicciin. Mutta joka tapauksessa on tämä topic varmasti hyödyllinen toivottavasti vain muutkin ymmärtävät...

On hyvä että on topic jonne koota kaikki pienet asiat, jotka ei omaa topiccia ansaitse. Ja muutenkin yleiseen keskusteluun on hyvä saada topic. Vältytäämpä suuremmilta spämmivyöryiltä. jos tämä auttaisi parantamaan topiccien laatua. Saa nähä kuis käy.

Sami-96

Papukaija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA

Liittymispäivä: 17.06.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 16:51Icon_lock

Meillä on tulos bilsan kokeet.

Peloton1

Mattiii

RE:Off-Topic 30.9.2008 16:56Icon_lock

Aaah, enää yks koe tällä koeviikolla huomenna ja loppuviikko vapaata. Mulla oli muuten tällä viikolla bilsan koe perinnöllisyys-asioista ja ne on tosi helppoja asioita.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4253

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:00Icon_lock

Jep, eli pikkuasiat tänne ja mahdollisimman moni sitten ihan noihin suuriin topicceihin.

Rosa4tehwin kirjoitti:Yay, enää 2 koetta koeviikolla jäljellä; huomenna bilsa ja torstaina historia. Hissa on sentään mielekästä : D

Hahaa, enää yksi jäljellä! Nimittäin saksa, wunderbar. Huomenna on myös palautukset, eli saa nähdä, kuinka hyvin pitkä matikka sopii meikäläiselle:'D

Harmittaa, kun äikkää ja kuvista ei ole ensi jaksossa:/ Viikkotunteja on se 35, ja tiistaina istun    kasista viiteen. Että tervetuloa lukioon, lapsukaiset! Kolmas jakso on kyllä aina vaan parempi, viikkotunteja 40. Neljännessä jaksossa taas on hypäreitä 6h/vko. Ei jes.

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

RE:RE:Off-Topic 30.9.2008 17:02Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti: Kolmas jakso on kyllä aina vaan parempi, viikkotunteja 40.

40 h/vko 0.o Oot sitten ainakin valinnu tarpeeks kursseja yhteen jaksoon. Sehän tekee sitten kaheksasta neljään päiviksi joka päivän. En minä vaan jaksaisi istua joka päivä kahdeksaa tuntia koulussa. Ensi jaksossakin minulla taitaa olla vain 2-3 8h päivää : D

Ja kymmenen tuntia äikkää Ooks kade? xD

Kaija

Otto Ankka-94

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:04Icon_lock

Minulla oli tänään matikan koe (ensimmäinen koe 8Roope_pettynytla luokalla). Ja huomenna on äikän koe. Matikan koe meni ihan hyvin. Toivon mukaan niin käy myös äidinkielen kokeelle.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:05Icon_lock

Okkei, ensi viikolla yltin koe.. voi voi, huomenna enkun sanakoe..
Inhoan selkäänpuukottajia sun muita ärsyttäviä heeboja..

Peloton1

Mattiii

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:06Icon_lock

Mulle ainakin sopii pitkä matikka kuin täi tervaan. Mielenkiintoisia asioita ja välillä tosi outoja aiheita lukion matikassa, mutta tykkään silti, lempiaineeni.

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 30.9.2008 17:08Icon_lock

Oho! Katsoinkin vahingossa julkaisut foorumia. Foorumien paikat vaihdettu.

Aloita uusi viestiketju / Palaa tämän foorumin etusivulle