Palaa tämän foorumin etusivulle

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 4.11.2008 12:04Icon_lock

93Hurtta93 kirjoitti:Uaah, mä EN millään keksi minne menisin TETiin. Viikko pitäis tutustua...

Ei viikko ole paha, mutta mulla alkaa perjantaina kunnantalolla ja kestää yli kuukauden.

Aku10

93Hurtta93

RE:RE:RE:Off-Topic 5.11.2008 17:32Icon_lock

djlordi kirjoitti:
93Hurtta93 kirjoitti:Uaah, mä EN millään keksi minne menisin TETiin. Viikko pitäis tutustua...

Ei viikko ole paha, mutta mulla alkaa perjantaina kunnantalolla ja kestää yli kuukauden.

Ei siinä pituudessä mitään vikaa olekaan. : ) Löysinkin kivan paikan jo, minne pääsen 99% varmuudella.
--
Katselin tuossa ankkaprofiileita ja huomasin, että joillekin oli lisätty kivoja toimituken myöntämiä mitaleita. Kuinkahan monille niitä on lisäilty? ; D Onko sinulle lisätty toimituksen myöntämää mitalia?

Kaija

Otto Ankka-94

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 5.11.2008 17:34Icon_lock

93Hurtta93 kirjoitti:
djlordi kirjoitti:

<br />
Ei siinä pituudessä mitään vikaa olekaan. : ) Löysinkin kivan paikan jo, minne pääsen 99% varmuudella.<br />
--<br />
Katselin tuossa ankkaprofiileita ja huomasin, että joillekin oli lisätty kivoja toimituken myöntämiä mitaleita. Kuinkahan monille niitä on lisäilty? ; D Onko sinulle lisätty toimituksen myöntämää mitalia?

Toimitus on lisännyt Julle Ankanpään mitalit näille käyttäjille: Wonderlust, Mac Ducky, Sami-96, Akuhullu97 ja Mary-Kate. (anteeksi jos unohdin mainita jonkun)

Iines3

Darfun

RE:Off-Topic 5.11.2008 18:12Icon_lock

Graah! Kouluni 9-luokkalaisilla oli tänään matikkakisa, johon oli vapaaehtoinen ilmoittautuminen. Jotkut olivat osallistuneet kilpailuun pelkän matemaattisten tehtävien laskemisen ilosta ja joidenkin motiivina oli mahdollisesti 60€ pääpalkinto (Kröhköhöh köh! Keiden joidenkin?). Olin siis osallistunut tuohon kilpailuun. Suuri osa kokeen kysymyksistä oli suorastaan utopistisia (ainakin minulle), joten laitanpa tähän yhden harjoituspaperin kysymyksistä, jos joku haluaisi sen laskea:
Minulla on tapana kävellä rautatieaseman liukuportaissa, kun ne liikkuvat. Tavallisesti nousen 20 askelmaa ja olen ylhäällä 60 sekunnissa. Kaverini puolestaan nousee 16 askelmaa ja on perillä 72 sekunnissa. Kuinka monta askelmaa joudun kiipeämään, jos liukuportaat eivät liiku?
Siinä nyt vain esimerkki. Minun aivoni eivät suostu tajuamaan miten tuo pitäisi laskea. : D

Katti1

Kimiiii

Liittymispäivä: 12.06.2008

RE:Off-Topic 5.11.2008 19:02Icon_lock

Jaa no huomenna olisi köksän koe siihen pitäisi varmaankin kohta ruveta lukemaan ja matikan koe oli eilen varmaan 5 tulee..

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:Off-Topic 7.11.2008 17:22Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:Annahan tulla sitä hehkuttelua pikimmiten. Onnistuit nimittäin aika tehokkaasti herättämään uteliaisuuteni (eeheei, en minä muuten mitenkään utelias ole... : D). Selvästi jotain tärkeääkin asiaa...? Me curious!!! xD Siä mitään potenttiaaleja käytä, kun kerran jo paljastaa jutun kerkesit :P

Puolet hommasta jätän ylemmän tahon pyynnöstä kertomatta (hah, salailu on kivaa>: D), ja toinen puoli liittyy niihin pikku sivusysteemeihini ja Akkariin. Eli miten minä ja Akkarin kannet voisi joskus mahdollisesti tulla liittymään toisiinsa. Tuliko tarpeeksi epäselvästi?

Kouluviikko takana! Yay, koneella pitkästä aikaan. Kolmeen päivään kun en ole omistanut oikeasti yhtään vapaa-aikaa: herätys -> kouluun -> kotiin -> läksyt -> nukkumaan -> herätys -> kouluun.. Edistyvätpähän ne sivutkin nyt vähän, ja muokkailen (eli väritän) samalla yhtä kuvaa Photarilla. Ja kuuntelen This is Halloweenia saksaksi kera karkkien

Aku10

93Hurtta93

RE:RE:RE:Off-Topic 7.11.2008 20:17Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:Edistyvätpähän ne sivutkin nyt vähän, ja muokkailen (eli väritän) samalla yhtä kuvaa Photarilla. Ja kuuntelen This is Halloweenia saksaksi kera karkkien

Minä haluan nähdä sitten ne sivut valmiina, tai ainakin puloivalmiina Roope_silmanisku Ootkos paljon/kauan tehny photarilla piirustuksia?

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:RE:RE:RE:Off-Topic 7.11.2008 20:29Icon_lock

93Hurtta93 kirjoitti:Minä haluan nähdä sitten ne sivut valmiina, tai ainakin puloivalmiina Roope_silmanisku Ootkos paljon/kauan tehny photarilla piirustuksia?

En kamalasti, lähinnä muoksinut avoja/taustakuvia tms. ja värittänyt ja muokkaillut omia töitäni. Kutakuinkin neljäs vuosi kuvanmuokkausta menossa ajallisesti, mutta muokkausten määrä ei ole mitenkään suuri. Enkä ole itenkään lahjakas hommassa, teen melko "tavallista" muokkausta, välttäen mahdllisimman paljon tavallisimpia kliseitä ja ylimuokkauksia.

Pistin tavoitteekseni saada sivut valmiiksi sunnuntaihin mennessä. Tai valmiiksi ja valmiiksi, siihen kuntoon, että kestävät päivänvaloa. Otan loppukirin, piirrän kamalan kasan mahdollisimman nopeasti: P Mainostelen sitten sivuja ilomielin, nimittäin uunituore vieraskirja odottelee merkintöjä Pistän sulle varmuudeksi vielä JuuTuubissa suoran linkin, että informaatio pääsee varmasti perille : )

Aku10

93Hurtta93

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 7.11.2008 20:33Icon_lock

_wonderlust_ kirjoitti:Pistin tavoitteekseni saada sivut valmiiksi sunnuntaihin mennessä. Tai valmiiksi ja valmiiksi, siihen kuntoon, että kestävät päivänvaloa. Otan loppukirin, piirrän kamalan kasan mahdollisimman nopeasti: P Mainostelen sitten sivuja ilomielin, nimittäin uunituore vieraskirja odottelee merkintöjä Pistän sulle varmuudeksi vielä JuuTuubissa suoran linkin, että informaatio pääsee varmasti perille : )

Jo sunnuntaiksi, sepä kivaa.Ilahtunut Pistän tietysti sitten kommenttia vieraskirjaan : D

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 8.11.2008 18:16Icon_lock

En voikaan laulaa huomenna kun kurkku meni lyttyyn.. siis oikeasti lyttyyn..

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]