RE:RE:RE:Off-Topic 28.1.2009 18:31
Otto Ankka-94 kirjoitti:Donald-91 kirjoitti:Ennenkuin "päiväkoti-raja" menee taas umpeen sanon, että hankalahan se on niitä turhia topicceja välttää kun on nuoriakin käyttäjiä, mutta yrittää kannattaa silti (välttämään ne turhat topicit)!!<br /><br />
Ikä tai kokemattomuus ei anna erivapauksia.
<br />
No, jos ei kerran herraa miellytä nämä keskusteluajat, tai mikään muukaan täällä sivulla, niin kannattaako täällä tuhlata aikaansa, ainakin jos sivut eivät parane yhtään?<br />
<br />
Mielestäni teidän nipottajien kurinpidosta huolimatta sivut ovat lähiviikkoina pysyneet ennallaan, mitään muutoksia parempaan päin mielestäni ei ole tullut, eikä se haittaa minua.<br />
<br />
Ja muistakaa, että millaisia te 17-vuotiaat olitte itse joskus 6 vuotta sitten? Enpä usko, että tekään olisitte silloin tehnyt kovin mahtavasti suunniteltuja topicceja. <br />
Ja tuo "Ikä ja kokemattomuus ei anna erivapauksia" pitää kyllä paikkaansa, mutta pitää kuitenkin ottaa huomioon, että sivuilla valtaosa keskustelijoista on alle 16-vuotiaita. Kyllähän sen jotenkin ymmärtää, että kun on 17-vuotias, niin ei nuo "päiväkotiajat" eivät oikein miellytä. No, se on vain joidenkin pienempien parhaaksi. <br />
Kiitos vaan kaikille pahanlaatuisille nipottajille, jotka ovat parantaneet sivuja. (sarkasmia)<br />
Väitely jatkukoon minun puolestani vaikka kuukausia!
Kuka on sanonut, että minua ärsyttäisi se, että täällä ei voi kirjoittaa klo 21:n jälkeen? En minä niin ole väittänyt. Ja se, että sivut ova pysyneet samalla tasolla, on tietysti sinun mielipide. ja mielipiteitähän on jokaisella. Ja sekin on mielestäni hieman ihmeellistä, jos sivujen huonohko kunto ei sinua häiritse yhtään.
Otto Ankka-94 kirjoitti: "Ja muistakaa, että millaisia te 17-vuotiaat olitte itse joskus 6 vuotta sitten? Enpä usko, että tekään olisitte silloin tehnyt kovin mahtavasti suunniteltuja topicceja."
Vaikka ei oltaisikaan, niin ei se sitä tarkoita, että NYT 11-vuotta olevat käyttäjät saisivat tehdä vapaasti turhia topicceja ja spämmäillä kuin huvittaa tms.
Kyllä minä sen tietenkin tiedän että kello 21:n rajoitus on pienimpiä varten etupäässä, enkä olekkaan sanonut, että se olisi mitenkään pahaksi/paha asia. Kun olen siitä puhunut, olen vain irvaillut sanalla "päiväkoti-rajoitus".
"Pahanlaatuiset nipottajat", joo nyt kyllä menee yli hieman. Tarkoitan sitä, että tuota viestien sisältöä voisi tuolta osin ainakin vähän miettiä. Eihän siinä nyt ole mitenkään "paha" jos huomauttaa jostain oikeasti turhasta topicista. Niin ja vielä se, että minä en ainakaan omasta mielestäni väittele.