Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku20

wierii

Liittymispäivä: 06.07.2008

RE:Off-Topic 9.11.2008 15:45Icon_lock

Minustakin Hauskat Kotivideot on todella hyvä sarja. Katsotteko sarjaa: Miedän isä on parempi kuin teidän isä? Itse en katso.

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 9.11.2008 15:51Icon_lock

Glöö.. sain tänään pohjaan oikean jalan sbagaatin : D (I am the champion... miten menikään ; ) Elämäni onnellisin hetki..) Meitti on myös saanut ensimmäisen hupparinsa niskaan, joka on yllättävän ihana..

Touho

Yöwissy

Liittymispäivä: 08.11.2008

RE:Off-Topic 9.11.2008 16:09Icon_lock

Joopajoo, mulla ei nyt lähi aikoina ole kokeita koska eihän nelosella tukkaan kauheesti kokeita. Mun mielestä tekninen vie kyllä voiton Toiveikas

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

RE:Off-Topic 9.11.2008 20:41Icon_lock

Voehan käpy... Pitäisi jonkinlaista esitelmää klassismin kirjallisuudesta väkertää, mutta jotenkin on aivot niin solmussa ja muu dataaminen houkuttaa, että ei tästä tule oikein mitään. Mutta huomenna sen olisi hyvä (lue: pakko) olla valmis, että taitaa mennä yötöiksi.
Onnksi sentään on Möykky (eli äidinkielen käsikirja lukiolaiset ymmärtänevät :P) ja jotain kopioituja kirjansivuja auttamassa. Nimittäin kerrankin netti meni ja petti, sillä Wikipediastakaan ei löydy mitään kirjallisuuden klassismista >.<

Whöyy, kun osaa olla tylsää... Luin tuossa eilen Moliéren Tartuffen sitä esitelmää varten. oli muuten aika auto, sillä kirja on painettu 1920-luvulla, joten kieli on sanalla sanoen vanhahkoa. Mutta muuten hyvä näytelmä. Yhh.. Ja pitäisi tilannepuhettakin suunnitella... Ei tule mitään... Pakko mikä pakko -.-

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 9.11.2008 20:46Icon_lock

Tuli tässä mieleen, että kun monissa eri keskusteluissa on ilmennyt erillaista valitusta, niin sanoisin: Valittamista varten on erikseen Valittamiset-niminen keskustelu.

PS. Mutta kun olen sen keskustelun tehnyt niin sanoisin että sinne on turha kuvitellakaan laittaa mitään yhden sanan viestejä.

Aku32

adz

RE:Off-Topic 10.11.2008 14:43Icon_lock

Sampon kotivideoista, olisipa vain eläinkommelluksia, oisi parempi.
Nauran sairaasti kommelluksille, mutten sellaisille joissa juhaa sattuu oikeesti leukaan.

Jaahas tänään oli tautisen iiisi ruåttin koe, suorastaan naurettava, lukaisin kokeeseen vasta eilen illalla ja aamulla vilasin.
Muuten piiitkä päivä ja pimeä.

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 10.11.2008 16:24Icon_lock

adz kirjoitti:Sampon kotivideoista, olisipa vain eläinkommelluksia, oisi parempi. <br />
Nauran sairaasti kommelluksille, mutten sellaisille joissa juhaa sattuu oikeesti leukaan.<br />
<br />
Jaahas tänään oli tautisen iiisi ruåttin koe, suorastaan naurettava, lukaisin kokeeseen vasta eilen illalla ja aamulla vilasin.<br />
Muuten piiitkä päivä ja pimeä.

Joo olen samaa mieltä noista Kotivideoista, että niissä saisi olla enemmän eläin-aiheisia videoita, koska ne ovat ainakin aidosti hauskoja kommelluksia jne. Esim. koirat tuskin osaavat näytellä jotain hauskaa.
Päivän valoisuushan alkaa taas pidentyä vähän ennen joulua, jos oikein muistan niin 22.12. Mutta toivottavasti siihen mennessä on (täälläkin) satanut jo pysyvä lumi maahan.

Alkuasukas2

Af1

RE:RE:Off-Topic 10.11.2008 18:00Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
Whöyy, kun osaa olla tylsää... Luin tuossa eilen Moliéren Tartuffen sitä esitelmää varten. oli muuten aika auto, sillä kirja on painettu 1920-luvulla, joten kieli on sanalla sanoen vanhahkoa. Mutta muuten hyvä näytelmä. Yhh.. Ja pitäisi tilannepuhettakin suunnitella... Ei tule mitään... Pakko mikä pakko -.-

Älä puhu Siperiaa, en ymmärrä oikein noit sanoja.. ': D Ehheh..

Mulla on elämänkatsomustiedon koe ja.. yltin koe mikä pitää tehdä myöhässä kun silloin en pääse kouluun kun on haastattelu toiseen kouluun.. mitä viel.. ei keksi, pitäis tehdä yhteiskuntaopin projektia, vielä ihan kesken..

Roope21

Touhula

Liittymispäivä: 25.08.2008

RE:Off-Topic 10.11.2008 18:04Icon_lock

Kokeita tosiaan lappaa ovista ja ikkunoista: Tiedossa matikka, uskonto, biologia, ruotsi, äidinkieli sekä siinä esitelmä. tänään oli yhteiskuntaoppi... Se ei kyllä ollut kovin vaikea.

Alkuasukas2

Af1

RE:Off-Topic 10.11.2008 18:18Icon_lock

Tarvitsen apua. Haluaisin tietää hieman normaaleimpia Rovaniemen murteen sanoja, kun kukaan eisaisi siellä minun hölötyksestä selvää kun muutan sinne ja piipaa.. mie, sie on tuttuja..

Muuta: Miun pitää käyttää näitä himputin silmälaseja jotka tunkee joka paikkaan.. no, ei vielä, sit näkötarkastuksen jälkeen.. ; )

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]