Palaa tämän foorumin etusivulle

Kissa8

Eterna

Liittymispäivä: 09.02.2009

RE:Off-Topic 15.2.2009 16:19Icon_lock

Juu, kaksmielisyyttähän minä tarkotinkin, aivan.

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 15.2.2009 18:08Icon_lock

Milloin olette viimeksi käynyt näiden Aku Ankka -sivujen kirjastossa? Mitä mieltä olette siitä (sivuston kirjastosta)?
Itse kävin siellä juuri ennen kuin tulin tätä viestiä kirjoittamaan. Arvostelin siellä(kin) uusimman Akkarin. Ihmettelen vähän, miten suppeahko kirjasto näillä sivustolla on. Tarkoitan supeeahkolla sitä, että olisi mukava, jos niitä voisi myös lukea. Mutta sittenhän se menisi kyllä siihen, että kaikki kävisivät täällä ilmaiseksi lukemassa, eikä kukaan enää varmaa tilaisi lukeakseen, jos ilmaiseksikin voisi. Joten se olisi ideani huono puoli.
Jos en ole tässä Off-Topicissa vielä ilmoittanut, montako topiccia eilen tehtiin, niin niitä väsättiin eilen taas hurjat 15!

Aku2_rosa

maikki

RE:RE:RE:RE:RE:Off-Topic 15.2.2009 18:56Icon_lock

Scoore McDuck kirjoitti:
Af1 kirjoitti:
Scoore McDuck kirjoitti:Miten niin ei ollut linkki muka? Aivan päivän selvä linkki. Ja linkkejä EI SAA laitta!! Niin sanotaan säännöissä.

EI OLLUT LINKKI. Se oli osoite, ei linkki, vaan osoite.

<br />

Mikä sitten on linkki, jos ei osoite www-alulla, ja jollain päätteellä lisättynä?

Tässä on sinulle linkki:
www.google.fi
Huomaatkos? suora lainaus, ilman mitään ylimäärästä! (jos niin nyt voi sanoa)
tämä ei ole linkki:

kato google.com
tai:
www. (ei väliä) google ja sitten tietenkin .com

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 15.2.2009 19:36Icon_lock

Kuka kannattaa topiccia näiden sivujen Kirjasto-osuudesta?
Olisiko se siis mielestänne tarpeellinen? Perusteluineen kanta kuin kanta.

Aku2_rosa

maikki

RE:Off-Topic 16.2.2009 12:58Icon_lock

Kellä muullaa on nyt hiihtoloma? Mulla on. Lähden huomenna laivalle oon siellä kaksi yötä. Käymme siis Tukholmassa. Nyt olin justiinsa luistelemassa. Kun meen Tukholmaan en pääse kahteen päivään luisteleen Roope_surullinen

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 16.2.2009 13:19Icon_lock

Minulla vasta parin viikon päästä loma, olen nyt sairas..

Moby4

___Aku Ankka___

Liittymispäivä: 17.06.2008

RE:Off-Topic 16.2.2009 14:01Icon_lock

Akuhullu, jos näät tän viestin niin lue se. Tavataan siellä laivalla n. 5 aikaan (eli sillon ku se lähtee) siellä Tax Free kaupan edessä. Okei?

Roope21

Touhula

Liittymispäivä: 25.08.2008

RE:RE:Off-Topic 16.2.2009 16:00Icon_lock

Akuhullu97 kirjoitti:No, mitäs sinäkin Touhula täällä tähän aikaan teet, et kai vain sinäkin ole flunssassa?

Enpäs ollut tuolloin (13.2.) flunssassa, enkä muutenkaan sairas, (en ole kyllä nytkään) koulu vain alkoi kymmeneltä.

maikki kirjoitti:Kellä muullaa on nyt hiihtoloma?

Eipä ole. Vasta viikolla 10, joten tässä on vielä tämä ja ensi viikko koulua ennen lomaa.. :P

Taikaviitta3

djlordi

RE:RE:Off-Topic 16.2.2009 16:03Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:Kuka kannattaa topiccia näiden sivujen Kirjasto-osuudesta?<br />

En oikeastaan kannata, koska samoista asioista voi jutella varmaan julkaisut-osiossakin...Vai mitä ajattelit Kirjasto-topiciin aiheiksi?

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 16.2.2009 16:15Icon_lock

djlordi kirjoitti:
Donald-91 kirjoitti:Kuka kannattaa topiccia näiden sivujen Kirjasto-osuudesta?&lt;br /&gt;<br />

En oikeastaan kannata, koska samoista asioista voi jutella varmaan julkaisut-osiossakin...Vai mitä ajattelit Kirjasto-topiciin aiheiksi?

No että mitä mieltä siitä on, mitä hyvää tai huonoa siinä on, miten sitä voisi/pitäisi kehittää, vai voisiko/pitäisikö kehittää ollenkaan jne. Noista edellä mainituista aiheista tuskin voi Julkaisut-osiossa puhua.

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]