Palaa tämän foorumin etusivulle

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 16:16Icon_lock

Af1 kirjoitti:Wondy, en voi/saa kirjoittaa viekkuusi niinsanon tässä että olet hyvin taitava piirtäjä vaikkei kaikki aiheet riemunkirjavia ollutkaan..<br />
<br />
Itsella on käsi paketissa kun sormi jäi oven väliin.. jeeh.. meen kohtsillään syömään.. jee.. oli kiva atk-tunti..

Pikaista paranemista sormen suhteen. (Lyhyeksi jää viesti mutta ei voi mitään nyt.)

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 16:32Icon_lock

Donald-91 kirjoitti:
Af1 kirjoitti:
Itsella on käsi paketissa kun sormi jäi oven väliin.

<br />
Pikaista paranemista sormen suhteen. (Lyhyeksi jää viesti mutta ei voi mitään nyt.)

Juu, kiitti. Olin liikkatunnilla onnessani.. ; )

Aku54

Salwer1st/

Liittymispäivä: 06.05.2008

RE:Off-Topic 12.11.2008 16:37Icon_lock

Minullakin oli tänään liikunnantunnilla hauskaa. Varvas näet romuna. Maanantaina tipahti tuoli suoraan siihen. Musta kuin mikä.

Aku49

arttu49

RE:Off-Topic 12.11.2008 17:39Icon_lock

meillä oli tänään matikan kokeet ja enkun sanarit mut yllättävästi aamulla kun heräsin niska oli niin kipeä etten pystynyt liikkumaan tai sattui niin että aii!! niin en mennyt kouluun se on vieläkin kipeä mutta pärjään tällä kyllä :|

Peloton1

Mattiii

RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 17:40Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:AUTO!!! Drool<br />
Yesh! Nyt sain minäkin sitten auton ja heti ensi viikolla pääsen sitten toivottavasti jo ajamaan. Kunhan saa vaan polkimen kiinni pelkääjän paikalle ja auton muutoskatsastuksesta läpi.<br />
Sitten vaan reenaamaan!!! \o/ Ikävä kyllä vaan itse kortin saamiseen menee vielä puoli vuotta, mutta saanpahan ainakin treenailla rauhassa : D Kun kerran on näin ruhtinaallisesti aikaa, niin pystyn onneksi ajamaan inssin ja tekemään kirjallisen kokeen jo 18. (syntymäpäivä) tai 19. päivä toukokuuta. Tottakai, jos saan ajan varattua. Se on kyllä vielä kaukana...<br />
Mutta pääsenpähän jo rattiin! Auto on muuten nettiautossa, IDRoope_pettynytlä 2258660, jos jotakuta kiinnostaa.
Minäpä olen jo ollut pari kertaa ratissa, viimeks tänä aamuna, ei tuo ajaminen nyt kovin vaikeata ole... Onneks on käyty jo kaikki teoriat, mutta teoriakokeen voin suorittaa vasta tammikuussa, kun täytän silloin 18, jes! Inssikin taitaa mennä sinne tammikuulle, samoin kortin saaminen. Mutta sitten se on ihan mukavaa, kun voi huristella vähän vapaammin.

Ja sitten pitäisi harjoitella tuota matikkaa. Tällä hetkellä menossa todennäköisyys ja tilastot -kurssi ja koe parin viikon päästä. Tilastomatikka on hiukan vaikeaa, mutta pitää vaan harjoitella.

Aku49

arttu49

RE:Off-Topic 12.11.2008 17:46Icon_lock

ei mikään hieno ooppeli olisit ostanut bmw tai jonkun opel calibran

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 17:48Icon_lock

djlordi kirjoitti:
Varmaan ihan hyvä auto, mäkin aloitan autokoulun varmaan vielä tänä vuonna, tai sitten ensi vuoden alussa. En ole kuin pari kertaa kokeillut vasta ajaa meidän autolla (Mitsubishi Carisma). Harjoitus tekee mestarin Ilahtunut

Heheh, min'kin olen ajanut nyt sen 1,5 vuottta peltoautoilla meijän pellolla, tosin pian ne parkkeerataan latoon talvisäilöön... Roope_surullinen Mutta mopolla olne huristellut pihatiellä enemmän kin tarpeeksi!

Sudari6

aku crazy

Liittymispäivä: 22.10.2008

RE:Off-Topic 12.11.2008 18:07Icon_lock

Rollin tänään koulussa kaverista.teinkö mä oikein vai väärin.auuutttaakkkaa!!!!!!!!!!!!Roope_surullinenRoope_surullinenRoope_surullinenRoope_surullinenRoope_surullinen

Aku_rosa

Rosa4tehwin

Liittymispäivä: 28.06.2008

RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 20:37Icon_lock

arttu49 kirjoitti:ei mikään hieno ooppeli olisit ostanut bmw tai jonkun opel calibran

Ihan perusauto on paremi, kun joku ylituunattu amisschaisse. Mielummin otan tilavan ja perushyvän auton (johon mahtuu bägit ), kun mitään pohja maata raastavaa autoa, johon ei mahdu mitään kaijuttimien takia xD

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 12.11.2008 20:46Icon_lock

Rosa4tehwin kirjoitti:
arttu49 kirjoitti:ei mikään hieno ooppeli olisit ostanut bmw tai jonkun opel calibran

Ihan perusauto on paremi, kun joku ylituunattu amisschaisse. Mielummin otan tilavan ja perushyvän auton (johon mahtuu bägit ), kun mitään pohja maata raastavaa autoa, johon ei mahdu mitään kaijuttimien takia xD

Vaikka itselläni ei vielä autoa olekkaan niin minun mielestä uusi auto on kuitenkin parempi kuin vähänkään vanhempi/vanha auto. Ihan nyt jo ilmastollisistakin syistä!! Roope_silmanisku

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]