RE:Off-Topic 14.11.2008 17:45
Af1 kirjoitti:Wondy, en voi/saa kirjoittaa viekkuusi niinsanon tässä että olet hyvin taitava piirtäjä vaikkei kaikki aiheet riemunkirjavia ollutkaan..
Mitä riemunkirjavia, en tykkää piirtää iloisia kuvia. Inspis iskee vähän eri suunnalta, joka mahdollisesti näkyy kuvissakin. Näin olen kuullut väitettävän. Kiitokset kehuista Ihastuttava Freewebs ei tosiaan anna kirjoittaa vieraskirjaan, ellei ole rekisteröitynyt, mutta yksittäisiä kuvia voi (kai?) kommentoida rekkaamattakin. En ole varma.
Rosa4tehwin kirjoitti:AUTO!!! Drool<br />
Yesh!
Onnitteluni Itse odotan lähinnä kauhulla tuota päivää (ja niin odottaa koko Helsinki), mutta onneksi siihen on aikaa.
djlordi kirjoitti:Freewebsin sivuille pitää rekisteröityä, että sinne voi kirjoittaa, joo tosi hienoja ne Aku-piirrustukset.
Många tackar igen
Otto Ankka-94 kirjoitti
tse en ole ollut auton ratissa. En voisi kokeilla ajamista, sillä asun isommalla asutusalueella, joten parempi jättää ajelut väliin (ainakin toistaiseksi).
Hah, minä olen ajanut kyllä ihan Hesassa>: D Pahis. Eikä ollut kivaa, ei, olen vieläkin hermoheikko.
cakku kirjoitti:Kivat sivut Wondy, sen tekstin tunsi heti sun kirjoittamaksi. Rentoa ja oikeinkirjoitettua
Mutta piirustuksia oli liian vähän.
Tunnistaako? : D Ihan hyvä, tiedättepähän, että se tosiaan on minun pikku sivuni. (Törkeää mainostusta, part 2: freewebs.com/evinneligia - myös ankkapiirroksia, muttei ainoastaan. Lisää tulee kun on tullakseen.)
Vihdoin koneella! Taas ollut monen päivän täysin vapaa-ajaton putki, eli viikonloppu menee jälleen kerran palauttavissa merkeissä. Tosin koeviikko alkaa piakkoin, eli lukea pitäisi, samoin kuin kirjoittaa musan kolmeosainen kirjoitelma Fronteriin. Argh. Periaatteessa voisi vetää vähän rennommin, mutta toisaalta tämä on ainut kurssini musasta, ja ainut mahdollisuus saada siedettävä numero. Ngrn...