Palaa tämän foorumin etusivulle

Kaija

Otto Ankka-94

RE:Off-Topic 12.11.2008 20:46Icon_lock

Itse en ole ollut auton ratissa. En voisi kokeilla ajamista, sillä asun isommalla asutusalueella, joten parempi jättää ajelut väliin (ainakin toistaiseksi).

Haggis

Mac Ducky

RE:Off-Topic 13.11.2008 15:03Icon_lock

arttu49 kirjoitti:ei mikään hieno ooppeli olisit ostanut bmw tai jonkun opel calibran
Pitää ymmärtää, ettei kovinkaan monen ensimmäinen auto voi olla mikään über hieno. Ihan hyvähän tuo auto on ensimmäiseksi autoksi. Epäilen, että kovinkaan monen ensimmäinen auto on joku BMW:n 5 sarjalainen.

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:Off-Topic 13.11.2008 15:40Icon_lock

Mac Ducky kirjoitti:
arttu49 kirjoitti:ei mikään hieno ooppeli olisit ostanut bmw tai jonkun opel calibran
Pitää ymmärtää, ettei kovinkaan monen ensimmäinen auto voi olla mikään über hieno. Ihan hyvähän tuo auto on ensimmäiseksi autoksi. Epäilen, että kovinkaan monen ensimmäinen auto on joku BMW:n 5 sarjalainen.

No eipä taida olla, ellei "satu olemaan rikkaasta perheestä". Tai sitten hankkii ensimmäisen auton vasta sitten, kun on kerennyt jo jonkun verran tienata rahaa, jolla ostaa sen ensimmäisen auton.

Aku1

cakku

RE:Off-Topic 13.11.2008 16:31Icon_lock

Kivat sivut Wondy, sen tekstin tunsi heti sun kirjoittamaksi. Rentoa ja oikeinkirjoitettua Toiveikas Mutta piirustuksia oli liian vähän.

Mulla ei ole rottia eikä autoa ja kokeetkin on mennyt hyvin. Söin tässä äsken varmaan ... tosi paljon karkkia ja koko ajan himottaa lisää : P Koulussa yks 3 lk poika ihailee mua ja se on "tilannu" multa kolme ankkapiirustusta. Oon nääs meidän koulun taiteilija ja akufani... sitte se kyselee joka päivä että miten menee ja onks ne piirustukset kohta valmiita... Voi että kun rassaa. Nå väl Guten Abend häivyn tästä topiccista.

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 13.11.2008 18:50Icon_lock

Kun tuossa taas on noussut todella paljon pinnalle pikku-keskusteluja, niin nostan tämän YLEISKESKUSTELUN taas etusivulle. Jos se sitten nyt edes vähän voisi auttaa, ettei tulisi joka tuutista uusia topicceja.

Pikkulintu

Tapsa99

Liittymispäivä: 07.09.2008

RE:Off-Topic 13.11.2008 19:03Icon_lock

Tänään oli meillä englannin koe. Olen 99.99 prosenttisesti varma, että saan siitä täydet. Luin siihen tosi paljon, ja tein sen niin huolellisesti, kuin vain pystyin. Minä sain viime englannin kokeesta täydet. Postitan tuloksen sitten tänne.

Ope

Sami-96

Liittymispäivä: 05.05.2008

RE:RE:Off-Topic 13.11.2008 19:33Icon_lock

Mac Ducky kirjoitti:

Niinpä! Ei kaikilla ole varaa heti aluksi ostaa joku hyper super auto, ja vaikka olisikin, harvempi ostaa. Muutekin jotkut kuvittelee että ei sitten ota autoa, jos se ei ole tarpeeksi hyvä, jää sitten joukkoliikenteen huoleksi. Minulle ainakin käy ihan mikä vain perus auto. Kunhan se ei ole mikään suur bentsiini syöppö, mutta siinä kumminkin saisi olla suht suuri takakontti. Mutta ei mitään farmaria... Joku Toyota Yariksen luokkaa. Tilava, taloudellinen ja halpa auto, uutena taikka käytettynä. Sellainen on äidillänikin, vaaleanpunaisena... Tyylikäs... Roope_silmanisku

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 14.11.2008 17:21Icon_lock

Oon menossa teatteriin.. kiire.. hii, näytelmä: MUMMOLA.. hiihoo : ) Jänskättää.. Jooh. No, sellasta.. moiA1

Aku3_barks

Donald-91

RE:RE:RE:Off-Topic 14.11.2008 17:34Icon_lock

Sami-96 kirjoitti:
Mac Ducky kirjoitti:

<br />
Niinpä! Ei kaikilla ole varaa heti aluksi ostaa joku hyper super auto, ja vaikka olisikin, harvempi ostaa. Muutekin jotkut kuvittelee että ei sitten ota autoa, jos se ei ole tarpeeksi hyvä, jää sitten joukkoliikenteen huoleksi. Minulle ainakin käy ihan mikä vain perus auto. Kunhan se ei ole mikään suur bentsiini syöppö, mutta siinä kumminkin saisi olla suht suuri takakontti. Mutta ei mitään farmaria... Joku Toyota Yariksen luokkaa. Tilava, taloudellinen ja halpa auto, uutena taikka käytettynä. Sellainen on äidillänikin, vaaleanpunaisena... Tyylikäs... Roope_silmanisku

Joo perusauto kyllä, mutta se on sitten eri asia mitä sillä tarkoitat/tarkoitetaan. Nimittäin ei sekään ole kovin hyvä, että ostaa mitään kamalaa romurautaa vuosikymmenten takaa! Sitä minä tarkoitan uuden auton paremmuudella. Nehän kuluttavat bensaakin enemmän. Minä en ainakaan kuvittele, että ensimmäisen auton olisi muka pakko olla joku äärimmäisen hieno auto, ja etten näin ollen ostaisi autoa ennen kuin olisi hirveä omaisuus kasassa.

Milla2

_wonderlust_

Moderaattori Viestejä: 4337

RE:Off-Topic 14.11.2008 17:45Icon_lock

Af1 kirjoitti:Wondy, en voi/saa kirjoittaa viekkuusi niinsanon tässä että olet hyvin taitava piirtäjä vaikkei kaikki aiheet riemunkirjavia ollutkaan..

Mitä riemunkirjavia, en tykkää piirtää iloisia kuvia. Inspis iskee vähän eri suunnalta, joka mahdollisesti näkyy kuvissakin. Näin olen kuullut väitettävän. Kiitokset kehuista Ihastuttava Freewebs ei tosiaan anna kirjoittaa vieraskirjaan, ellei ole rekisteröitynyt, mutta yksittäisiä kuvia voi (kai?) kommentoida rekkaamattakin. En ole varma.
Rosa4tehwin kirjoitti:AUTO!!! Drool<br />
Yesh!

Onnitteluni Itse odotan lähinnä kauhulla tuota päivää (ja niin odottaa koko Helsinki), mutta onneksi siihen on aikaa.
djlordi kirjoitti:Freewebsin sivuille pitää rekisteröityä, että sinne voi kirjoittaa, joo tosi hienoja ne Aku-piirrustukset.

Många tackar igen
Otto Ankka-94 kirjoittiRoope_pettynyttse en ole ollut auton ratissa. En voisi kokeilla ajamista, sillä asun isommalla asutusalueella, joten parempi jättää ajelut väliin (ainakin toistaiseksi).

Hah, minä olen ajanut kyllä ihan Hesassa>: D Pahis. Eikä ollut kivaa, ei, olen vieläkin hermoheikko.
cakku kirjoitti:Kivat sivut Wondy, sen tekstin tunsi heti sun kirjoittamaksi. Rentoa ja oikeinkirjoitettua Toiveikas Mutta piirustuksia oli liian vähän.

Tunnistaako? : D Ihan hyvä, tiedättepähän, että se tosiaan on minun pikku sivuni. (Törkeää mainostusta, part 2: freewebs.com/evinneligia - myös ankkapiirroksia, muttei ainoastaan. Lisää tulee kun on tullakseen.)

Vihdoin koneella! Taas ollut monen päivän täysin vapaa-ajaton putki, eli viikonloppu menee jälleen kerran palauttavissa merkeissä. Tosin koeviikko alkaa piakkoin, eli lukea pitäisi, samoin kuin kirjoittaa musan kolmeosainen kirjoitelma Fronteriin. Argh. Periaatteessa voisi vetää vähän rennommin, mutta toisaalta tämä on ainut kurssini musasta, ja ainut mahdollisuus saada siedettävä numero. Ngrn...

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]