Palaa tämän foorumin etusivulle

Piippumies

Hanhihannu

Liittymispäivä: 09.06.2008

RE:Off-Topic 14.11.2008 19:44Icon_lock

Wondy, minäkään en ole päässyt koneelle koulun pahuuden takia. Kokeita oli tällä viikolla taas... Esim. äikän koe joka meni kasin tasolla. Muuten päiväni on mennyt mukavasti lumisateessa. Salkkoja katselen tässä samalla. (Puuh, ohjelma on todella jankkaava...) Eilen katsoin Oletko fiksumpi kuin koululainen ohjelman ja osasin aika monta kysymystä. Esim. tämän hissan kysymyksen. BB:tä olen kyllä tällä viikolla katsonut kivasti... Ja Wondylla mageita kuvia sivuillaan ja menin taas kommaamaan niistä muutamaa. (Tiedoksi Wondy!) Ja olet sinä todella taitava piirtäjä ainakin minun taitoihini verrattuna Wondy, eli elä ota nokkiisi kommenteistani negatiivisistä osioista. Ja en usko, että otatkaan. : )

Minnianna

Bambi

RE:Off-Topic 14.11.2008 20:30Icon_lock

Aah, saatiin tänään hissan kokeet. Meni aika hyvin, sain 10 -. Paras mun ikinä saama numero hissasta..

Ja ens viikolla on bilsan kokeet jostain hirvistä ja jänöpupusista. Jee.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:Off-Topic 15.11.2008 12:28Icon_lock

tekee vain mieli kysyä.mikä on huonoin yhtye/artisti/kappale minkä tiedätte? omasta mielestäni kim heroildin "sosial butterfly" se saa mut hermoromahuksen partaalle

Ratsupoliisikokelas

Frodo95

RE:Off-Topic 15.11.2008 13:30Icon_lock

Eipä Kim Herold saa minuakaan faniksi, en vain yksinkertaisesti pidä tuosta "Social Butterfly" renkutuksesta, myöskään Tean renkutukset eivät oikein iske. "Tytöt tykkää pojista ja..." Urgh, vihaan tuota renkutusta!

Milläs luokalla olette? Itse kuulun 7B-jengiinIlahtunut

Aku3_barks

Donald-91

RE:Off-Topic 15.11.2008 18:11Icon_lock

Mikä on teidän mielestänne paras kauhuelokuva? Perusteluineen. Omasta mielestäni sellainen on Joy ride-ajojahti -niminen elokuva. Siinä tehdään todellakin "kärpäsestä härkänen"!! Jos on katsonut edellisen käyttäjän mainitseman elokuvan, niin voi myös kommentoida sitä lyhyesti.

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:RE:Off-Topic 15.11.2008 18:19Icon_lock

Frodo95 kirjoitti:Eipä Kim Herold saa minuakaan faniksi, en vain yksinkertaisesti pidä tuosta "Social Butterfly" renkutuksesta, myöskään Tean renkutukset eivät oikein iske. "Tytöt tykkää pojista ja..." Urgh, vihaan tuota renkutusta!<br />
<br />
Milläs luokalla olette? Itse kuulun 7B-jengiinIlahtunut

harmi nääs oon 7a

Aku_kunkku

ankkakonda

RE:Off-Topic 15.11.2008 18:20Icon_lock

saw-1 tai 3 perusteluista ei sen enempää että siinä on niin yksin kertainen ja toimiva juoni

Moby4

___Aku Ankka___

Liittymispäivä: 17.06.2008

RE:Off-Topic 15.11.2008 18:44Icon_lock

en tiiä, ehkä Black Sheep. En nyt jaksa perustella koska syitä on monta. Muuten, onko kellään Barksin öljyväri teosa?

Alkuasukas2

Af1

Liittymispäivä: 11.05.2008

RE:Off-Topic 15.11.2008 19:02Icon_lock

Kauhuelokuva.. "Butterfly girls' dream" on hyvä, se on koskettava tarina kauniista tytöstä joka kuolee traagisesti..

Delia

Nanne

RE:Off-Topic 15.11.2008 19:07Icon_lock

Hah, en ole nähnyt yhtäkään kauhuelokuvaa, kai..? Super natural -nimistä, se taitaa olla sellainen kauhu tv-ohjelma.. Niin siitä olen nähnyt kaksi jaksoa. Tai nähnyt ja nähnyt, enpä paljon mitään katsonut, käänsin vain pääni pois. Tälläinen arkajalka kun olen. Corpse Bride:n nyt olen katsonut, mutta sitä ei kyllä luokitella kauhuelokuvaksi. xD Ennemminkin hmm.. Stop motion-animaatioelokuva (Wikipedian mukaan)

Palaa tämän foorumin etusivulle

[^]